Η γυμναστική είναι εκείνο που αποφεύγεις διαρκώς να ξεκινήσεις, αλλά άπαξ και το ξεκινήσεις δεν σου πάει η καρδιά να το τελειώσεις. Αυτό δεν είναι κάποιο απόφθεγμα κάποιου γκουρού της γυμναστικής.
         
Είναι μια πραγματικότητα. Όλα βρίσκονται σε εκείνη τη μία απόφαση. Και όταν έρθει η στιγμή να την πάρεις, θα πρέπει κάποιος να σε καθοδηγήσει για αρχή. Θα πρέπει να σου δώσει μια πιο ωραία αναπαράσταση, ώστε να μην δειλιάσεις.
         
Αν είσαι αυτός που περιγράφουμε πάνω και ετοιμάζεσαι να περάσεις το κατώφλι της εκγύμνασης, τότε οφείλεις να ακολουθήσεις μερικές τακτικές.
         
1. Να μην αφήσεις μέρα να περάσει χωρίς γυμναστική. Το πιο πιθανό είναι να ξεκινήσεις με ελαφρύ πρόγραμμα. Κι αφού θα είναι ελαφρύ θα είναι πιο διαχειρίσιμο. Στόχος είναι να το κάνει συνήθεια ο οργανισμός σου για να πας παρακάτω. Όσο αφήνεις κενά, τόσο πιο αργά θα δεις αποτελέσματα.
         
2. Μείνε σταθερός. Μην προσπαθήσεις να ανέβεις απότομα σε ένταση, διάρκεια και είδος προγράμματος. Ακολούθησε το πλάνο. Αν το πλάνο λέει 2 μήνες σε αυτό το είδος, τότε θα κάνεις αυτό που λέει.
         
3. Μην είσαι απότομος και αδέξιος. Η σωστή θέση του σώματος, οι ανάσες, τα μικρά διαλείμματα, είναι όλα σημαντικά. Και για να μην πάθεις τραυματισμό, αλλά και για να απορροφήσει ο οργανισμός σου σωστά την άσκηση.
         
4. Φρόντισε τα παπούτσια σου. Φρόντισε τα πόδια σου μέσω των παπουτσιών. Θες ένα ζευγάρι που να κάνει τη δουλειά κι όχι απλώς να είναι ωραίο. Θες να ταιριάζει στο πόδι σου και στις ασκήσεις που κάνεις.
         
5. Βάλε ισορροπία. Μην υπερφορτώνεις το cardio ή τα πόδια. Δώσε πάσα σε κάθε συμπαίχτη. Η αρχή της γυμναστικής υπάρχει για να εκτοξεύσεις από το έδαφος όλο το κορμί. Από κει και μετά θα μπορέσεις να εστιάζεις σε διάφορα σημεία κατά καιρούς.
         
Πηγή: Fitnessmagazine.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline