Ορισμός
Πόνος - αγκώνας
Αίτια
Πόνος στον αγκώνα μπορεί να προκληθεί από μια ποικιλία προβλημάτων. Ένα κοινό αίτιο στους ενηλίκους είναι η τενοντίτιδα, μια φλεγμονή και τραυματισμός στους τένοντες - μαλακοί ιστοί που συνδέουν τους μύες στα οστά. Στους ενήλικες, τα ακόλουθα βήματα μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση πολλών περιστατικών πόνου στον αγκώνα:
•    Όταν παρατηρήσετε για πρώτη φορά τον πόνο, εφαρμόστε πάγο για έως 15 λεπτά κάθε ώρα για την πρώτη ημέρα. Συνεχίστε να εφαρμόζετε πάγο κάθε 3 με 4 ώρες για έως 3 ημέρες. Τυλίξτε τον πάγο σε μια πετσέτα - μην εφαρμόζετε πάγο κατευθείαν στο δέρμα.
•    Τυλίξτε τον αγκώνα με έναν επίδεσμο, όπως έναν επίδεσμο ACE. Μπορεί να χρειάζεστε έναν νάρθηκα αέρα για να ακινητοποιήσετε τον αγκώνα.
•    Κρατήστε τον αγκώνα ανυψωμένο πάνω από την καρδιά σας, εάν είναι δυνατό.
•    Δώστε στην άρθρωση του αγκώνα πλήρη ανάπαυση για τουλάχιστον 2 ημέρες. ΜΗΝ επιστρέφετε στη δραστηριότητα που προκάλεσε το πρόβλημα για τουλάχιστον 3 εβδομάδες. Στη συνέχεια, ενδυναμώστε σταδιακά τους μύες γύρω από τον αγκώνα σας. Ένας φυσιοθεραπευτής μπορεί να σας διδάξει πως να το κάνετε.
•    Ενώ ξεκουράζετε την άρθρωση, να λαμβάνετε αναλγητικά όπως ακεταμινοφαίνη ή ιβουπροφαίνη.
•    Μετά από την αρχική περίοδο ξεκούρασης, θα πρέπει να ξεκινήσετε σταδιακά να ενδυναμώνετε τους μύες γύρω από τον αγκώνα, μέσω ήπιων ασκήσεων ευκαμψίας.