Καλέστε μας! 2182180284
Σύνθετη
Αναζήτηση
  1. Αρχική
  2. Βάλε διαλείμματα στη δίαιτα σου και θα δεις αποτελέσματα
Βάλε διαλείμματα στη δίαιτα σου και θα δεις αποτελέσματα

Βάλε διαλείμματα στη δίαιτα σου και θα δεις αποτελέσματα

  • September 21, 2017
  • 0 Likes
  • 15 Views
  • 0 Comments

Κάθε μορφή δίαιτας, κάθε συμβουλή για πιο αποτελεσματικές πρακτικές, δεν είναι απαραίτητο ότι ισχύει για όλους.
        
Το αντίθετο θα λέγαμε. Κάθε οργανισμός απαντά διαφορετικά σε κάθε μέθοδο. Πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο. Ο στόχος που έχεις θέσει, ο σωματότυπος σου, η ζωή που κάνεις γενικά, η ψυχολογία σου το διάστημα που αποφασίζεις να ξεκινήσεις.
        
Μη σου φαίνονται υπερβολικά ή ασήμαντα. Είναι άκρως σημαντικά. Όπως σημαντικό μοιάζει να είναι και το διάλειμμα στην δίαιτα σου. Μην ψάχνεις για κάτι πολύ βαθύ.
        
Πρόκειται ακριβώς γι’ αυτό που διαβάζεις. Κάνε την δίαιτα σου μια διακεκομμένη γραμμή και όχι μια συνέχεια. Γιατί όπως αποδεικνύει έρευνα του Πανεπιστημίου της Τασμανίας, τα διαλείμματα αποτελούν βασικό παράγοντα ευκολότερης απώλειας για όσους πάνε σε μια εκ διαμέτρου αντίθετη κατάσταση.
        
Αν έχεις σκοπό να χάσεις 3-4 κιλά, τότε δεν χρειάζεσαι κάτι τέτοιο. Αν έχεις βάλει μεγάλους στόχους και θες να πας από τα 100 στα 80 για παράδειγμα, τότε δεν είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι θα τα καταφέρεις μονοκοπανιά. Δες την δίαιτα σαν στάδια. Σαν πίστες. Δεν μπορείς να ξεκλειδώσεις την επόμενη, εφόσον δεν ξέρεις καλά την τωρινή. Για να πας από τα 100 στα 80 θα πρέπει πρώτα να πας από τα 100 στα 95. Μετά από τα 95 στα 90. Μετά από τα 90 στα 85. Οι αποστάσεις είναι σχηματικές και μόνο εσύ με τον διαιτολόγο σου ξέρετε το σωστό. Η ουσία όμως δεν αλλάζει.
        
Για να καταφέρεις την πρώτη πίστα θα αλλάξεις κάποιες συνήθειες. Επειδή έχεις συνηθίσει σε αυτές, δεν θα τις κόψεις μαχαίρι. Θα αφήσεις μία ή δύο μέρες την εβδομάδα που θα μπορείς να απολαύσεις το φαγητό όπως πριν. Ή όπως προτείνουν οι επικεφαλής του Πανεπιστημίου, μόλις φτάσεις τον πρώτο στόχο, πάρε μια βδομάδα off από τη δίαιτα. Αυτά δεν είναι αποκυήματα.
        
Οι άνθρωποι εφάρμοσαν το σκεπτικό τους για 16 βδομάδες σε 51 παχύσαρκα άτομα. Τα χώρισαν σε 2 γκρουπ. Το ένα έπαιρνε διαλείμματα, το άλλο όχι. Στο τέλος, το πρώτο γκρουπ είχε χάσει 14 κιλά, το άλλο 9.
        
Πηγή: Huffingtonpost.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline
            
            
            
            
            
          

  • Μοιραστείτε: