Καλέστε μας! 2182180284
Σύνθετη
Αναζήτηση
  1. Αρχική
  2. Ο μύθος των 6 μικρών γευμάτων
Ο μύθος των 6 μικρών γευμάτων

Ο μύθος των 6 μικρών γευμάτων

  • October 18, 2017
  • 0 Likes
  • 19 Views
  • 0 Comments

Δεν γνωρίζουμε αν παγιώθηκε ως αντίληψη για χάρη διαφημιστικών εταιρειών που ήθελαν να προωθήσουν προϊόντα συγκεκριμένης μορφής και διατροφής.
    
Δεν ξέρουμε αν υπάρχει κάποια ψυχολογική αιτιολόγηση πίσω απ’ αυτό. Αυτό που τείνει να γίνει σαφές όμως είναι ότι τα 6 μικρά γεύματα την ημέρα δεν είναι τόσο σωστή επιλογή όσο νομίζαμε. Για την ακρίβεια οδηγείται σε ένα σημείο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μύθος. Ένας μύθος που πρέπει να αποσαφηνιστεί.
    
Τα 6 μικρότερα γεύματα αντί των 2 ή 3 κανονικών έχουν ένα εγγενές πρόβλημα. Είναι μικρά. Αυτό σημαίνει ότι σε κανένα από τα 6 δεν θα νιώσει το άτομο χορτασμένο.
    
Αντιθέτως, θα μεταθέτει την πείνα του από γεύμα σε γεύμα. Θα την καλύπτει ανεπαρκώς κάθε φορά και στο τέλος της ημέρας μπορεί και να μην έχει ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του οργανισμού. Ή ακόμα χειρότερα, θα αναζητήσεις περισσότερα γεύματα για να χορτάσεις. Έτσι θα δημιουργήσεις ένα θερμιδικό πλεόνασμα.
    
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αλλάξεις άμεσα αυτή την εδραιωμένη συνήθεια. Έχε σίγουρα 2 καλά γεύματα μέσα στην ημέρα. Καλά με την έννοια ότι θα σου παρέχουν τουλάχιστον 30 γραμμάρια πρωτεΐνης έκαστο. Όχι μόνο αυτό.
    
Φρόντισε κιόλας να τα βάλεις σε μακρινές μεταξύ τους ώρες της ημέρας. Φάε το ένα στις 9 το πρωί και το δεύτερο στις 5 το απόγευμα. Και βάλε ένα μικρό γεύμα στις 10 αν θες.
    
Πηγή: MensHealth.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline
            
            
            
            
            
          

  • Μοιραστείτε: