Καλέστε μας! 2182180284
Σύνθετη
Αναζήτηση
  1. Αρχική
  2. Τα παιδιά και το στρες των εορτών
Τα παιδιά και το στρες των εορτών

Τα παιδιά και το στρες των εορτών

  • December 30, 2010
  • 0 Likes
  • 31 Views
  • 0 Comments

Η Ιφιγένεια Λαμπροπούλου, Σύμβουλος Μελέτης και Ειδικής Μάθησης Παιδιών, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, εξηγεί στο Υγείαonline.gr, γιατί το στρες των παιδιών είναι αυξημένο τις ημέρες των εορτών και με ποιους τρόπους μπορούμε να τα βοηθήσουμε.

 

Ήρθαν οι γιορτές και σταδιακά αναγνωρίζετε ότι το παιδί σας είναι λίγο ανάστα ο Κύριος;

Άγχος, υπερκινητικότητα, μελαγχολία, ξέσπασμα σε κλάματα για ασήμαντες αφορμές, νευρική συμπεριφορά που εκφράζεται με φάγωμα νυχιών ή παίζει με τα μαλλιά του, διαμαρτυρίες για πόνους όπως στομαχόπονος, πονοκέφαλος, διάρροια κτλ, επανεμφάνιση πιο παιδικών συμπεριφορών όπως να κάνει τσίσα πάνω του το βράδυ, να τρώει με τα χέρια, απομόνωση ως προς το παιχνίδι ή από τους φίλους … είναι τα σημάδια που δηλώνουν ότι το παιδί σας διανύει περίοδο μεγάλου στρες.

Τι χρειάζεται να κάνετε;

Χρειάζεται σταθερότητα σε ότι κάνετε και διατήρηση της ρουτίνας στο πρόγραμμά του

Αφιερώστε χρόνο στο παιδί σας και βγήκε στην γιορτινή Αθήνα να δει τους στολισμούς.

Επισκεφτείτε ένα ορφανοτροφείο να δει τα παιδάκια που δεν έχουν γονείς για να εκτιμήσει όσα έχει.

Δείτε παιδικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις, DVD, διαβάστε γιορτινά παραμύθια, συζητήστε για τις γιορτές και την σημασία τους.

Αυτή την εορταστική περίοδο είναι καλό να είναι ο χρόνος του παιδιού σας και γεμάτος αλλά και εποικοδομητικός.

Αποφύγετε τις πολλές αγορές μαζί με το παιδί, για να μην μπαίνει στον πειρασμό της «δήθεν έλλειψης» πραγμάτων που καταλήγει να σας ζητάει επίμονα να του πάρετε και εσείς αρνούμενοι γίνεστε οι κακοί ..και σαφώς θα καταφέρετε τα έντονα ξεσπάσματά του.

Κοινώς … μη ρίχνετε λάδι στη φωτιά χρονιάρες μέρες … παιδάκια είναι κι αυτά και όλες τους οι ανάγκες στην παρούσα φάση είναι καταναλωτικής φύσης.

Ακολουθείστε την ρουτίνα της καθημερινότητας στη διατροφή. Μην ξεφεύγετε και δίνετε πολλές σοκολάτες και junk food. Καλή διατροφή = καλή ισορροπία ακόμα και στην ψυχολογία.

Και το πιο βασικό από όλα
… αντιμετωπίστε τα δικά σας γιορτινά συναισθήματα.
Εάν οι ίδιοι είστε μελαγχολικοί, αγχώδεις και νευρικοί, το παιδί σας θα ακολουθήσει την ίδια συμπεριφορά.

Ιφιγένεια Η. Λαμπροπούλου
Εκπαιδευτική Σύμβουλος
Σύμβουλος Μελέτης Παιδιών Προσχολικής και Δημοτικής Ηλικίας
Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

childstudyconsultant.blogspot.com

Επιμέλεια άρθρου υγείας: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline

  • Μοιραστείτε: