Καλέστε μας! 2182180284
Σύνθετη
Αναζήτηση
  1. Αρχική
  2. Χαρείτε τη δροσιά του παγωτού χωρίς ενοχές
Χαρείτε τη δροσιά του παγωτού χωρίς ενοχές

Χαρείτε τη δροσιά του παγωτού χωρίς ενοχές

  • June 11, 2010
  • 0 Likes
  • 22 Views
  • 0 Comments

Το παγωτό μας δίνει την ίδια ποσότητα ασβεστίου με ένα ποτήρι γάλα. Επίσης, μας παρέχει τις πρωτεΐνες και τις βιταμίνες του γάλακτος, βιταμίνη Α και D.

Ωστόσο θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με το είδος του παγωτού που θα καταναλώσουμε, διότι πολλά από αυτά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, χοληστερίνη και λίπος. Μεγάλη προσοχή απαιτείται στα τυποποιημένα παγωτά του εμπορίου (όσον αφορά στα πρόσθετα, χρωστικές, αρωματικές ύλες, εμπλουτισμό γεύσης κ.τ.λ., εκ των οποίων κάποια είναι επικίνδυνα για την υγεία, όπως τα: Ε330, Ε127, Ε102, Ε230, Ε220, Ε221, Ε231, Ε124, Ε320, τα οποία είναι ιδιαίτερα επικίνδυνα για τα παιδιά και κάποια από αυτά καρκινογόνα).

alt

Η λύση που σας προτείνουμε είναι να φτιάξετε μόνοι σας το δικό σας παγωτό, ένα παγωτό με λίγες θερμίδες και το κυριότερο χωρίς να αυξήσετε το βάρος σας.

Παγωτό Ανανάς (για 8-10 άτομα)

Υλικά:

•    2 κουτιά συμπυκνωμένο γάλα εβαπορέ light
•    ½ ποτήρι νερού χυμό ανανά
•    ½ φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη
•    1 δόση άρωμα βανίλιας
•    2 κουταλιές της σούπας καβουρδισμένα αμύγδαλα

Βάζουμε τα 2 κουτιά γάλα εβαπορέ light στην κατάψυξη μέχρι να παγώσουν, περίπου μία ώρα. Τα βγάζουμε, τα ανοίγουμε και τα χτυπάμε σε ένα μεγάλο μπολ, καλά, με το μίξερ, μέχρι να γίνουν κρέμα. Στη συνέχεια ρίχνουμε το ½ ποτήρι χυμό ανανά και τα αμύγδαλα καβουρδισμένα και ψιλοκομμένα. Προσθέτουμε άρωμα βανίλιας. Χτυπάμε πάλι όλο το μείγμα και το ξαναβάζουμε στην κατάψυξη να παγώσει.

Σημείωση: Μπορούμε αντί για χυμό ανανά να βάλουμε χυμό λεμονιού, οπότε προσθέτουμε και ξύσμα λεμονιού ή χυμό άλλων φρούτων.

Πηγή: Υγείαonline.gr

Επιμέλεια άρθρου υγείας: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline