Sign In

Άρθρα για την υγεία

Τελευταία Άρθρα
Πρωτεϊνική διατροφή 7 ημερών για απώλεια βάρους 2-3 κιλών

Πρωτεϊνική διατροφή 7 ημερών για απώλεια βάρους 2-3 κιλών

Πιστεύεται γενικά ότι μια τέτοια διατροφή είναι πιο κατάλληλη για όσους ασχολούνται με τον αθλητισμό. Ωστόσο, για άτομα που κάνουν καθιστική ζωή, μια γρήγορη απώλεια βάρους θα είναι μια εξαιρετική επιλογή η οποία θα ενθαρρύνει την προσπάθεια και θα εξαλείψει την πείνα. Προκειμένου η διαδικασία να είναι αποτελεσματική, είναι απαραίτητο να διαιρέσετε τα γεύματά σας σε πολλά μέσα στην ημέρα ώστε να νιώθετε κορεσμό. Απαραίτητα πρέπει να τρώτε πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό γεύμα, ένα απογευματινό σνακ και ένα ελαφρύ δείπνο.

Η προτεινόμενη δίαιτα 7 ημερών

Δευτέρα:

Πρωινό 1: ένα ποτήρι γαλακτοκομικά προϊόντα, μπορεί να είναι κεφίρ ή γάλα.

Πρωινό 2: χυλός ρυζιού σε ένα μικρό πιάτο.

Μεσημεριανό: ένα κομμάτι βραστό βόειο κρέας (το βούτυρο και τα λίπη απαγορεύονται!).

Απογευματινό σνακ: σαλάτα λαχανικών (μια μερίδα πρέπει να χωράει σε πιατάκι πάστας).

Δείπνο 1: άλλο ένα πιατάκι της ίδιας σαλάτας λαχανικών.

Δείπνο 2: Χυμός μήλου (ένα ποτήρι, είναι καλύτερο αν είναι φρεσκοστυμμένο).

Τρίτη:

Πρωινό 1: απαγορεύεται ο καφές ή το τσάι, το γάλα και η ζάχαρη ενώ στη θέση του μπορείτε να πιείτε έναν φρέσκο χυμό σε μικρό ποτήρι.

Πρωινό 2: τυρί cottage χωρίς λιπαρά, όχι περισσότερο από 5 κουταλιές της σούπας.

Μεσημεριανό: κοτόπουλο βραστό, και μια σαλάτα λαχανικών με ένα κουτάλι της σούπας ελαιόλαδο.

Απογευματινό σνακ: βραστό ρύζι σε ποσότητα δέκα κουταλιών της σούπας και ένα μήλο.

Δείπνο 1: σαλάτα ντομάτας σε ένα μικρό πιάτο του γλυκού με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.

Δείπνο 2: φρέσκος χυμός ντομάτας σε ένα ποτήρι του νερού.

Τετάρτη:

Πρωινό 1: απαγορεύεται ο καφές ή το τσάι, το γάλα και η ζάχαρη, άρα στη θέση τους πίνετε ένα μικρό ποτήρι φρέσκο χυμό.

Πρωινό 2: βραστό βόειο κρέας – ένα μικρό κομμάτι.

Μεσημεριανό: λίγο μαγειρεμένο ρύζι με ένα κομμάτι βραστό ψάρι με μια κουταλιά της σούπας φρέσκο ελαιόλαδο.

Απογευματινό σνακ: ένα κομμάτι μήλο.

Δείπνο 1: σαλάτα από λάχανο, μπιζέλια και κρεμμύδια, επιτρέπεται μέχρι δεκαπέντε κουτάλια της σούπας.

Δείπνο 2: Φρέσκος χυμός μήλου.

Πέμπτη:

Πρωινό 1: τσάι / καφές χωρίς ζάχαρη και γάλα.

Πρωινό 2: βραστό βόειο κρέας – ένα μικρό κομμάτι, ως εναλλακτική λύση – ένα κομμάτι βραστό κοτόπουλο.

Μεσημεριανό: σούπα με λαχανικά και μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο. Επιτρέπεται μια φέτα ψωμιού ολικής άλεσης.

Απογευματινό σνακ: Βραστό ρύζι (10 κουταλιές της σούπας).

Δείπνο 1: ένα κομμάτι βραστό κρέας με σαλάτα λαχανικών.

Δείπνο 2: Φρέσκος χυμός μήλου (όχι περισσότερο από 200 γραμμάρια).

Παρασκευή:

Πρωινό 1: ένα ποτήρι γαλακτοκομικό προϊόν, γάλα ή κεφίρ και ένα μικρό κράκερ χωρίς ζάχαρη.

Πρωινό 2: σαλάτα καρότου σε ένα πιάτο του γλυκού με μια κουταλιά σούπας λάδι.

Μεσημεριανό: ένα κομμάτι βραστό ψάρι και 3 πατάτες βραστές με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.

Απογευματινό σνακ: σαλάτα λαχανικών σε ένα πιάτο του γλυκού με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.

Δείπνο 1: βραστό αρνί – ένα μικρό κομμάτι.

Δείπνο 2: κεφίρ ή τσάι χωρίς ζάχαρη.

Σάββατο:

Πρωινό 1: καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη και γάλα.

Πρωινό 2: αυγό σφιχτό με δύο μικρά παξιμάδια.

Μεσημεριανό: βραστό κρέας, με 10 κουταλιές της σούπας βραστό ρύζι.

Απογευματινό σνακ: ένα μήλο ή δύο ακτινίδια.

Δείπνο 1: Βραστό ψάρι και 10 κουταλιές της σούπας ρύζι.

Δείπνο 2: ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι.

Κυριακή:

Πρωινό 1: καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη και γάλα.

Πρωινό 2: ένα λουκάνικο βραστό Φρανκφούρτης και μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

Μεσημεριανό: μαγειρεμένο ρύζι (10 κουταλιές της σούπας) και μια σαλάτα από λαχανικά σε ένα πιάτο του γλυκού με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.

Απογευματινό σνακ: λάχανο και πράσινα μπιζέλια (10 κουταλιές της σούπας).

Δείπνο 1: βραστό κοτόπουλο ή αρνί.

Δείπνο 2: κεφίρ ή τσάι χωρίς ζάχαρη.

Μην ξεχνάτε ότι η διατροφή για 7 ημέρες, το μενού της οποίας παρουσιάζεται παραπάνω, πρέπει να τηρείται αυστηρά, ενώ απαγορεύεται το αλκοόλ και η ζάχαρη σε οποιαδήποτε μορφή.

Τα πλεονεκτήματα της πρωτεϊνικής διατροφής

Μιλώντας για τα πλεονεκτήματα που έχει μια πρωτεϊνική διατροφή για 7 ημερών, αξίζει να σημειωθεί ότι πρακτικά δεν θα αισθανθείτε πείνα κατά τη διάρκειά της. Επιπλέον, χάρη στα πολλά γεύματα μπορείτε να γυμναστείτε χωρίς να αισθάνεστε εξάντληση. Μην την ακολουθήσετε, ωστόσο, για περισσότερες ημέρες.

Related Posts