Sign In

Άρθρα για την υγεία

Τελευταία Άρθρα
Ποιες υπερτροφές να προτιμούμε για τα ενδιάμεσα γεύματα της ημέρας

Ποιες υπερτροφές να προτιμούμε για τα ενδιάμεσα γεύματα της ημέρας

Είναι αλήθεια πως το πολυάσχολο πρόγραμμά μας, δεν μας προσφέρει την πολυτέλεια του ελεύθερου χρόνου, με αποτέλεσμα πολλές φορές να μας οδηγεί στο να κάνουμε διατροφικές «εκπτώσεις» στα γεύματά μας.

Αυτό σημαίνει πως παραβλέπουμε τα ενδιάμεσα γεύματα της ημέρας, ενώ την ίδια στιγμή, προσπαθούμε μέσα από μεγάλες μερίδες κυρίως γευμάτων να ικανοποιήσουμε την πείνα μας και τις ανάγκες του οργανισμού για θρεπτικά συστατικά. Όπως είναι επόμενο, μία τέτοια πρακτική έχει και τις ανάλογες συνέπειες στην υγεία και την ευεξία μας, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που αισθανόμαστε κουρασμένοι, κακοδιάθετοι και δυσκολευόμαστε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του προγράμματός μας, ακριβώς επειδή δεν έχουμε την απαιτούμενη ενέργεια.

Τι μπορούμε να κάνουμε, λοιπόν, για να βελτιώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες και να αυξήσουμε την ποιότητα των γευμάτων που απολαμβάνουμε μέσα στην ημέρα; Η απάντηση είναι απλή και «κρύβεται» στη λέξη superfoods.

Γιατί χρειάζεται να παραμένουμε συνεπείς στα ενδιάμεσα γεύματα της ημέρας

Εφόσον ακολουθούμε έναν δραστήριο τρόπο ζωής, είναι σημαντικό να προσφέρουμε στον οργανισμό μας τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, ώστε να μπορεί να ακολουθεί το πρόγραμμά μας, χωρίς να φτάνει στα όριά του. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε, αρκεί να μην παραλείπουμε τα ενδιάμεσα γεύματα της ημέρας, τα οποία ανακουφίζουν το στομάχι μας, μέχρι να έρθει η ώρα για το επόμενο κυρίως γεύμα. Ωστόσο, για να είμαστε σίγουροι πως το δεκατιανό μας θα είναι μία επιλογή υψηλής θρεπτικής αξίας, μπορούμε να επενδύσουμε στα superfoods, τους διατροφικούς «συμμάχους» που είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά και καλύπτουν τις καθημερινές ανάγκες του οργανισμού μας.

Οι superfood βάσεις που μας προσφέρουν ένα θρεπτικό και γευστικό δεκατιανό

Ομολογουμένως, τις ημέρες που ο χρόνος δεν είναι με το μέρος μας, η εύκολη λύση είναι να στραφούμε σε κάποιο πρόχειρο γεύμα για το δεκατιανό μας. Παρόλα αυτά, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ένα έτοιμο, γρήγορο γεύμα, πιθανότατα δεν θα μας προσφέρει το ικανοποιητικό αίσθημα κορεσμού και κυρίως, τα θρεπτικά συστατικά που λαμβάνουμε από ένα σπιτικό σνακ. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να έχουμε προετοιμάσει από το πρωί μερικά μικρά γεύματα, τα οποία θα έχουμε φτιάξει χρησιμοποιώντας ως βάση τη νέα σειρά του Κρίς Κρίς, Φέτες Zωής Superfoods, η οποία δεν περιλαμβάνει ζάχαρη, αλλά συνδυάζει την ισορροπία με τη γεύση και τη διατροφική αξία.

Πιο αναλυτικά, μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα από τρεις προτάσεις. Αρχικά, υπάρχουν οι Φέτες Ζωής Superfoods με Αλεύρι Βρώμης Ολικής Άλεσης και Φυτρωμένους Σπόρους Σίκαλης, που αποτελούν φυσική πηγή φωσφόρου. Μάλιστα, η βρώμη που θεωρείται συνώνυμο της ισορροπημένης διατροφής, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, β-γλυκάνες και ιχνοστοιχεία, ενώ βοηθά στη διατήρηση της φυσιολογικής λειτουργίας του εντέρου και είναι ιδανική για όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα πέψης. Όσο για τους φυτρωμένους σπόρους, αποτελούν το πρώτο στάδιο ανάπτυξης του φυτού, είναι εύπεπτοι και πλούσιοι σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Η σίκαλη είναι μία «πηγή» διαιτητικών ινών, φωσφόρου, μαγνησίου, πρωτεϊνών, βιταμίνης Β1 και φυτοιστρογόνων που δρουν ως αντιοξειδωτικά, ενώ η υψηλή περιεκτικότητά της σε διαιτητικές ίνες, βοηθά σημαντικά στον μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων

Τέλος, οι Φέτες Ζωής Superfoods με Αλεύρι από Σπόρους Κάνναβης και Λιναρόσπορο, είναι μία πλούσια «πηγή» από Ω3 λιπαρά οξέα και φυτικές ίνες. Μάλιστα, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως ο σπόρος της κάνναβης είναι διατροφικά ωφέλιμος και φιλικός προς το περιβάλλον, ενώ περιέχει κάλιο, φώσφορο, μαγνήσιο, ασβέστιο, ψευδάργυρο, σίδηρο και Ω λιπαρά οξέα. Όσο για τον λιναρόσπορο, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε Ω3 λιπαρά οξέα, που φτάνει και το 60%, είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο και αντιοξειδωτικά, ενώ χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της πεπτικής υγείας.

Οι προσθήκες που απογειώνουν τη διατροφική αξία των σπιτικών μας σνακ

Κάπου εδώ, βέβαια, προκύπτει το εξής ερώτημα: Ποιες είναι οι προσθήκες με τις οποίες θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε θρεπτικά, σπιτικά σνακ για το δεκατιανό μας; Η αλήθεια είναι πως οι επιλογές είναι αμέτρητες, διότι οι Φέτες Ζωής Superfoods μας επιτρέπουν να δημιουργούμε γλυκούς και αλμυρούς συνδυασμούς, σάντουιτς ή απλά τοστ, να πειραματιζόμαστε με τα υλικά που υπάρχουν στην κουζίνα μας, ώστε να προσφέρουμε στον οργανισμό μας γευστικούς συνδυασμούς εκλεκτών συστατικών με υψηλή διατροφική αξία.

Στρώσεις από ταχίνι, φυστικοβούτυρο, χούμους, τυρί κρέμα, αλλά και φρέσκα λαχανικά, αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα κομμένα σε λεπτές ροδέλες, θα γίνουν οι διατροφικές προσθήκες που θα ενισχύσουν τα ενδιάμεσα γεύματα της ημέρας. Εμείς το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να αφιερώνουμε λίγα λεπτά κάθε πρωί, ώστε να ετοιμάζουμε τα superfood σνακ, τα οποία θα μας προσφέρουν τόνωση και ενέργεια.

Λαμβάνοντας υπόψη μας όλα τα παραπάνω, είναι εύκολο να καταλάβουμε πως ο πολυάσχολος τρόπος ζωής μας, δεν είναι πλέον μία δικαιολογία για να παραβλέπουμε τα ενδιάμεσα γεύματα της ημέρας. Άλλωστε, προσθέτοντας τις Φέτες Ζωής Superfoods του Κρίς Κρίς στη διατροφή μας, θα έχουμε ό,τι χρειαζόμαστε για να προσφέρουμε στον οργανισμό μας ένα ισορροπημένο και απολαυστικό γεύμα, πλούσιο σε γεύση και θρεπτικά συστατικά.

Μάθετε περισσότερα για τα προϊόντα Κρίς Κρίς στην επίσημη ιστοσελίδα της Elbisco.

Related Posts