Καλέστε μας! 2182180284
Σύνθετη
Αναζήτηση
  1. Αρχική
  2. Οι ασκήσεις βοηθούν τη σκλήρυνση κατά πλάκας
Οι ασκήσεις βοηθούν τη σκλήρυνση κατά πλάκας

Οι ασκήσεις βοηθούν τη σκλήρυνση κατά πλάκας

  • December 27, 2010
  • 0 Likes
  • 6 Views
  • 0 Comments

Η τακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση του αγώνα κατά της σκλήρυνσης κατά πλάκας. Σύμφωνα με νέες αμερικανικές μελέτες σε ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας (Multiple Sclerosis), η μέτρια σωματική άσκηση βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ασθενών και επιβραδύνει την πορεία της νόσου.

Είναι καλό πριν τη σωματική άσκηση ο ασθενής να έχει συμβουλευτεί τον θεράπων ιατρό του (Νευρολόγο, Παθολόγο, Φυσιοθεραπευτή κ.τ.λ.), ώστε να τον παραπέμψει στο συγκεκριμένο είδος δραστηριότητας και ασκήσεων.

Για το θέμα αυτό ρωτήσαμε τους ειδικούς και μας απάντησαν:

– Τι τύποι ασκήσεων μπορούν να βοηθήσουν καλύτερα έναν ασθενή με σκλήρυνση κατά πλάκας και τι θα πρέπει ο ασθενής να αποφεύγει;

•   Ένας ασθενής με σκλήρυνση κατά πλάκας μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ασκήσεων με ελαφρά ένταση καθημερινά. Επειδή όμως κάθε ασθενής αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστή περίπτωση, είναι απολύτως λογικό να προετοιμάζεται από τον φυσιοθεραπευτή ένα ατομικό ειδικό πρόγραμμα.

Συμβουλές για μια επιτυχημένη προπόνηση

Οι συμβουλές που σας προτείνουμε δεν αντικαθιστούν τη συμβολή του ειδικού, συμβάλουν όμως σε μια καλή αρχή:

•   Πριν ξεκινήσετε φροντίστε ο χώρος γύμνασης να είναι κατάλληλα προετοιμασμένος.

•   Για ένα ασφαλές πρόγραμμα, αποφεύγετε ολισθηρά πατώματα, ελλιπείς φωτισμούς και αιχμηρά αντικείμενα που μπορεί να προκαλέσουν πιθανούς κινδύνους.

•   Εάν αισθανθείτε αδιαθεσία ή αρχίζετε να νιώθετε πόνο, σταματήστε αμέσως οποιαδήποτε άσκηση.

•   Επιλέξτε τη δραστηριότητα που σας φέρνει τη μεγαλύτερη χαρά και ευχαρίστηση.

•   Αποτελεσματικές ασκήσεις για καλύτερα αποτελέσματα, είναι η γυμναστική, το κολύμπι και η γιόγκα.

•   Οι πιο καλύτερες ώρες για άσκηση είναι νωρίς το πρωί ή το βράδυ.

•   Επιβάλλεται να πίνετε περισσότερα υγρά.

•   Πάνω απ’ όλα πρέπει να μάθετε να “αισθάνεστε” το σώμα σας για να του δίνετε την ανάπαυση όταν χρειάζεται!

Πηγή: Υγείαonline.gr

Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline