Καλέστε μας! 2182180284
Σύνθετη
Αναζήτηση
  1. Αρχική
  2. Κυτταρίτιδα: Ο εχθρός του γυναικείου σώματος μπορεί να νικηθεί!
Κυτταρίτιδα: Ο εχθρός του γυναικείου σώματος μπορεί να νικηθεί!

Κυτταρίτιδα: Ο εχθρός του γυναικείου σώματος μπορεί να νικηθεί!

  • July 15, 2009
  • 0 Likes
  • 15 Views
  • 0 Comments

Σημαντικό μέρος της μείωσης της κατακράτησης που συντελεί και στην εμφάνιση της ”κυτταρίτιδας” παίζει και η διατροφή. Κάθε γυναίκα με κάποιου βαθμού κατακράτησης μπορεί να επωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό από τις κατάλληλες διατροφικές επιλογές.

Οι διατροφολόγοι και διαιτολόγοι συνίστατουν:

•     Να καταναλώνεται μικρά και συχνά γεύματα (4-5 ημερησίως)
•     Να χάσετε το περιττό σωματικό βάρος, αν είστε υπέρβαρη ή παχύσαρκη. Η δίαιτα και το αδυνάτισμα αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.
•     Να περιορίσετε την κατανάλωση των πηγών νατρίου

Σ’ αυτές συμπεριλαμβάνονται:

•     οι έτοιμες σάλτσες του εμπορίου
•     η ketchup
•     η μουστάρδα
•     τα αλλαντικά
•     το παστό κρέας και ψάρι
•     τα τυριά
•     τα λουκάνικα
•     τα τουρσιά
•     οι ελιές
•     τα προπαρασκευασμένα τρόφιμα
•     ο κατεψυγμένος αρακάς
•     το κανονικό ψωμί

•     Να χρησιμοποιείτε μπαχαρικά, ξύδι, κρασί και χυμό λεμονιού στην παρασκευή των φαγητών προς αντικατάσταση του επιτραπέζιου αλατιού.
•     Να διαβάζετε προσεκτικό τις ετικετών των τροφίμων, ώστε να αποφεύγετε όσα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο.
•     Να ρωτάτε τον τρόπο προετοιμασίας των φαγητών (όταν τρώτε εκτός σπιτιού).
•     Να αποφύγετε πίκλες, τουρσιά, μουστάρδα, ketchup, σάλτσες σόγιας, φαγητά σε ζωμό, dressings σαλάτας και σάλτσες με υλικά που περιέχουν νάτριο. Τα περισσότερα εστιατόρια είναι πρόθυμα να σας εξυπηρετήσουν.
•     Να καταναλώνετε τουλάχιστον δυο μερίδες γαλακτοκομικά με 1-2% λιπαρά ημερησίως.

Να καταναλώνετε:

•     1 φορά/ εβδομάδα κόκκινο κρέας
•     1-2 φορές/ εβδομάδα κοτόπουλο
•     1-2 φορές/ εβδομάδα ψάρι
•     1 φορά/ εβδομάδα όσπρια και
•     1 φορά/ εβδομάδα λαδερό φαγητό

•     Να καταναλώνετε 2-4 μερίδες φρούτα ημερησίως προς κάλυψη των αναγκών σε φυτικές ίνες της απαραίτητης ποσότητας καλίου.

•     Να καταναλώνετε 4-5 μερίδες λαχανικών ημερησίως προς κάλυψη των αναγκών σε φυτικές ίνες, κάλιο και μαγνήσιο.

•     Να καταναλώνετε τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως είναι για παράδειγμα τα δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης, τα όσπρια, οι ρίζες λαχανικών, τα προϊόντα κριθαριού, βρώμης, λιναριού, τα πράσινα λαχανικά κ.α.

•     Να επιλέγετε κατά το δυνατόν άπαχο κρέας και να χρήση ελαιόλαδο ή λινέλαιο σύμφωνα με τις οδηγίες του διαιτολόγου.

•     Να αποφεύγετε τα τηγανητά τρόφιμα, τα crackers, τα γλυκά και τα αρτοσκευάσματα με προσθήκη βουτύρου ή υδρογονωμένων φυτικών λιπαρών κατά την παρασκευή τους.

Γενικά, να αποφεύγετε τα λίπη σε στερεά μορφή (κορεσμένα)

•     Να περιορίσετε την κατανάλωση καφεΐνης, σοκολάτας και κακάου.

•     Να περιορίσετε ή να διακόψετε το κάπνισμα.

•     Να περιορίσετε τη λήψη οινοπνεύματος 1 – 3 μερίδες ποτού / εβδομάδα.

•     Να αυξήσετε τη σωματική δραστηριότητα, που συντελεί στην αποβολή των κατακρατήσεων. Είναι επιθυμητή η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη διάρκεια της άσκησης και όχι σε τέτοιο βαθμό η ένταση αυτής (π.χ. γρήγορο περπάτημα για περίπου 45 λεπτά 5φορές την εβδομάδα).

Symmetria – Αισθητική – Ευεξία
Εθνικής Αντιστάσεως 66
Χαλάνδρι 15231

www.symmetria.gr