Καλέστε μας! 2182180284
Σύνθετη
Αναζήτηση
  1. Αρχική
  2. Αύξηση φυσικής κατάστασης και μείωση λίπους
Αύξηση φυσικής κατάστασης και μείωση λίπους

Αύξηση φυσικής κατάστασης και μείωση λίπους

  • June 25, 2010
  • 0 Likes
  • 15 Views
  • 0 Comments

Καλοκαίρι και ξαφνικά συνειδητοποιούμε ότι έναν ολόκληρο χειμώνα καθίσαμε… δεν περπατήσαμε καθόλου… και από το γυμναστήριο περάσαμε μόνο με τη σκέψη μας!

Στο πρώτο μπάνιο λαχανιάσαμε και δεν μπορέσαμε να πάμε ούτε 500 μέτρα με τα πόδια, στο συνοικιακό καλοκαιρινό σινεμαδάκι. Μας έπιασε πανικός.

Είναι γνωστό ότι η άσκηση είναι το Α και το Ω για μια καλύτερη ζωή.

Συμβάλλει στην καρδιακή και αναπνευστική λειτουργία. Μέσα από την άσκηση κερδίζουμε τη διατήρηση του σωματικού βάρους και επιτυγχάνουμε τη λιπόκαυση, κυρίως με την αναερόβια άσκηση, όπως περπάτημα, κολύμπι, διάδρομο.

Πολύ σημαντικό είναι το ότι μειώνονται και οι αυξημένες τιμές της χοληστερίνης του σακχάρου, των τριγλυκεριδίων, αυξάνεται η ευκαμψία των αρθρώσεων και αποτρέπεται η οστεοπόρωση.

Ώρα για άσκηση, λοιπόν. Ας αφήσουμε την καθιστική ζωή και ας επιλέξουμε έναν ή περισσότερους τρόπους:

•    Να ανεβαίνουμε καθημερινά τη σκάλα του σπιτιού μας, αντί να χρησιμοποιούμε τον ανελκυστήρα.

•    Να χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς αντί για το αυτοκίνητο μας.

•    Να παρκάρουμε το αυτοκίνητο μας 1 με 2 χλμ. μακριά από τον προορισμό μας.

•    Να κάνουμε ωραίους περιπάτους με γρήγορο βάδισμα.

•    Όσοι έχουμε σκύλο, ας τον πηγαίνουμε βόλτα αντί να βλέπουμε τηλεόραση.

Τους καλοκαιρινούς μήνες επειδή οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στην Ελλάδα είναι πολύ υψηλές καλό θα είναι η δραστηριότητα μας να λαμβάνει χώρα νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα, διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος θερμοπληξίας διαταραχής των ηλεκτρολυτών, έντονης κόπωσης ζάλης αναπνευστικής δυσκολίας και καρδιακής αρρυθμίας πράγμα που μπορεί να έχει τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline