Sign In

Άρθρα για την υγεία

Τελευταία Άρθρα
Έξι προβιοτικά τρόφιμα για ένα υγιές έντερο

Έξι προβιοτικά τρόφιμα για ένα υγιές έντερο

Τα προβιοτικά τρόφιμα έχουν αποδειχθεί ότι προάγουν ένα υγιές πεπτικό σύστημα και προστατεύουν από ασθένειες. Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζονται 6 προβιοτικά τα οποία είναι καλό να εντάξετε στην καθημερινότητά σας.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι ένα από τα πιο δημοφιλή προβιοτικά τρόφιμα. Παρέχει μια καλή πηγή ασβεστίου και πρωτεΐνης με τη μορφή γάλακτος. Το γιαούρτι βοηθά στην πέψη, συμβάλει στη μείωση της διάρροιας, αποτρέπει τις λοιμώξεις και υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Εκτός από το γιαούρτι υπάρχουν και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το τυρόπηγμα, το βουτυρόγαλα και το τυρί. Τα προαναφερθέντα βοηθούν την πέψη καθιστώντας ευκολότερη την κατανάλωση ορισμένων τροφών όπως τα λαχανικά.

Το γιαούρτι είναι επίσης μια καλή πηγή ασβεστίου, που με τη σειρά της οδηγεί σε υγιή οστά. Περιέχει επίσης πρωτεΐνες που βοηθούν στην ανάπτυξη και την επισκευή των ιστών του σώματος.

Η λέξη γιαούρτι στα τουρκικά σημαίνει «ξινόγαλο». Το γιαούρτι καταναλώθηκε πρώτη φορά στην Τουρκία και στη συνέχεια εισήχθη στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Για καλύτερα και πιο ευεργετικά αποτελέσματα, αρχίστε να καταναλώνετε γιαούρτι νωρίς το πρωί πριν από το πρωινό ή λίγο πριν πάτε για ύπνο.

Τέλος, προσπαθήστε να φάτε γιαούρτι για περίπου 30 λεπτά πριν φάτε ένα γεύμα υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες.

Μηλόξιδο

Το μηλόξιδο είναι τονωτικό για την υγεία και περιέχει θρεπτικά συστατικά και προβιοτικά.

Με την τακτική κατανάλωση μηλόξιδου, μπορείτε να ενισχύσετε την ανοσία και επίσης να θεραπεύσετε την τριχόπτωση. Επίσης το μηλόξιδο είναι πλούσιο σε pH.

Το μηλόξιδο μπορεί να σκοτώσει τα βακτήρια που προκαλούν λοιμώξεις διατηρώντας παράλληλα το επίπεδο pH του δέρματος υπό έλεγχο.

Το μηλόξιδο είναι επίσης γνωστό ότι λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθά στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών που προκαλούν πρόωρη γήρανση και άλλες ασθένειες όπως αρθρίτιδα, καρκίνο και νευροεκφυλιστικές ασθένειες.

Το μηλόξιδο είναι επίσης ένας φυσικός αποτοξινωτής, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να αφαιρέσει τις τοξίνες από το σώμα.

Τζίντζερ

Το τζίντζερ είναι ένα μπαχαρικό που έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Είναι επίσης καλό για ναυτία και βοηθά στη δυσπεψία.

Το τζίντζερ είναι καλή πηγή προβιοτικών. Τα προβιοτικά τρόφιμα είναι ιδανικά για τη βελτίωση της πέψης και της απορρόφησης θρεπτικών ουσιών, την ανακούφιση από τα αέρια και το φούσκωμα και τη μείωση της χοληστερόλης.

Το τζίντζερ έχει επίσης αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες βοηθούν στη μείωση του πόνου.

Κεφίρ

Το κεφίρ είναι ένα ζυμωμένο προβιοτικό που προέρχεται από το γάλα. Καταναλώνεται εδώ και αιώνες στην Ανατολική Ευρώπη και τα βουνά του Καυκάσου. Προέρχεται από την τουρκική λέξη keif, που σημαίνει να αισθάνεστε καλά μετά το φαγητό. Το κεφίρ είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, βοηθά στην πέψη επειδή περιέχει λακτόζη και παρέχει απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως ασβέστιο και βιταμίνη Κ2.

Το κεφίρ είναι εύκολο να γίνει στο σπίτι, αλλά χρειάζεται περίπου μια εβδομάδα για να μπορέσετε να το πιείτε. Μπορείτε να κάνετε κεφίρ με αγελαδινό γάλα ή κατσικίσιο γάλα.

Πίκλες

Οι πίκλες είναι αγγούρια που μετατρέπονται σε τουρσί μέσα σε διάλυμα αλατιού ή ξυδιού και νερού.

Το τουρσί ήταν παραδοσιακά μία από τις δύο μεθόδους διατήρησης των κοινών λαχανικών για χειμερινή χρήση στο βόρειο ημισφαίριο. Τα αγγούρια σε μορφή τουρσιού είναι μια μεγάλη πηγή υγιών προβιοτικών βακτηρίων που μπορούν να βελτιώσουν την υγεία του πεπτικού. Είναι χαμηλά σε θερμίδες και μια καλή πηγή βιταμίνης Κ, που αποτελεί απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για την πήξη του αίματος.

Παραδοσιακό βουτυρόγαλα

Το παραδοσιακό βουτυρόγαλα λέγεται ότι περιέχει προβιοτικά. Η διαδικασία παρασκευής παραδοσιακού βουτυρόγαλας είναι εύκολη. Θα χρειαστείτε ένα γυάλινο δοχείο γεμάτο είτε με παστεριωμένο είτε με μη παστεριωμένο γάλα.

Επιπλέον θα χρειαστείτε, μια κουταλιά της σούπας μυλόξιδο. Για 12 ώρες θα πρέπει να παραμείνει σε θερμοκρασία δωματίου για να επιτρέψει στα ευεργετικά βακτήρια να ζυμώσουν τη λακτόζη που βρίσκεται φυσικά στο γάλα σε γαλακτικό οξύ.

Το δοχείο φύλαξης πρέπει να καλύπτεται με καπάκι και να αποθηκεύεται στο ψυγείο όταν δεν χρησιμοποιείται.

Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το παραδοσιακό βουτυρόγαλα κάθε μέρα καθώς έχει έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην πέψη και βελτιώνει τη συνολική λειτουργία του εντέρου.

Το παραδοσιακό βουτυρόγαλα περιέχει ζωντανές καλλιέργειες ωφέλιμων βακτηρίων, γεγονός που βοηθά στην πρόληψη της ανάπτυξης μικροβίων που προκαλούν ασθένειες, αλλά περιέχει επίσης ένζυμα που βοηθούν στην πέψη των τροφίμων και των θρεπτικών συστατικών.

Βελτιώνει την απορρόφηση θρεπτικών ουσιών από το σώμα στα ίδια τα κύτταρα όπου χρειάζονται περισσότερο. Το παραδοσιακό βουτυρόγαλα είναι φυσικά υψηλό σε προβιοτικά (καλά βακτήρια) και χαμηλές θερμίδες.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι που πάσχουν από πεπτικά προβλήματα όπως αέρια, φούσκωμα ή διάρροια μπορούν συχνά να βρουν ανακούφιση όταν καταναλώνουν το βουτυρόγαλα.

Το παραδοσιακό βουτυρόγαλα βοηθά στη βελτίωση της υγείας σας επειδή προέρχεται από ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και φώσφορο.

Περιέχει επίσης βιταμίνη Β, Α και Δ. Το παραδοσιακό βουτυρόγαλα παρέχει στο σώμα όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τη διατήρηση της συνολικής υγείας παρέχοντας ανακούφιση από παθήσεις του στομάχου και βοηθώντας στη δυσπεψία.

Ο παραδοσιακός τρόπος κατανάλωσης αυτού του υγρού είναι να αναμίξετε μια κουταλιά της σούπας παραδοσιακό βουτυρόγαλα με δύο κουταλιές της σούπας χυμό ή νερό και μερικά παγάκια, κάνοντας ένα δροσιστικό ποτό που βοηθά πάντα στην πέψη.

.

Related Posts