• Αρχική
  • Τα πάντα για την υγεία
  • Ιατρικές Ειδήσεις
Μια νέα μελέτη η οποία παρουσιάζεται στο περιοδικό The FASEB Journal, δείχνει ότι, η κατανάλωση διπλάσιας ποσότητας πρωτεϊνών απ' αυτήν που επισήμως συνίσταται, ενώ συγχρόνως ακολουθείται ένα πρόγραμμα δίαιτας και ασκήσεων, μπορεί να προλάβει την απώλεια της μυϊκής μάζας και να βοηθήσει στην απώλεια του λίπους.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ο Φειδιππίδης σύμφωνα με έναν αρχαίο θρύλο έτρεξε πριν από 2500 χρόνια μια απόσταση 42χλμ., από τον Μαραθώνα ως την Αθήνα, για να μεταφέρει το μήνυμα της νίκης των Ελλήνων επί των Περσών. Αμέσως μετά ξεψύχησε.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Όσο καλύτερη φυσική κατάσταση έχει ένας σαραντάρης, τόσο βραδύτερη γήρανση είναι πιθανό να εμφανίσει ο εγκέφαλός του, όταν πια γίνει εξηντάρης. Σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, οι άνθρωποι με κακή σωματική κατάσταση στα 40 τους, έχουν μικρότερο όγκο εγκεφάλου στα 60 τους, αλλά και χειρότερη νοητική λειτουργία.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η τακτική άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε το βάρος σας, να μειώσει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων, να ενισχύσει τα οστά και τους μυς σας. Αλλά αν δεν έχετε ασκηθεί για αρκετό καιρό, επιβάλλεται να σας εξετάσει ο γιατρός σας πριν ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σύμφωνα με μελέτη η οποία δημοσιεύεται στο περιοδικό Hypertension, η σωματική άσκηση κατά τον ελεύθερο χρόνο, θα μπορούσε να διατηρήσει την αρτηριακή πίεση σε φυσικά επίπεδα. Οι ερευνητές συγκέντρωσαν τα δεδομένα από 136.846 άτομα τα οποία είχαν στην αρχή κανονική αρτηριακή πίεση.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Συνήθειες που στο παρελθόν ανήκαν μόνο σε αθλητικούς τύπους, ή και σε εκείνους που είχαν εμμονή με το σώμα τους, κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην καθημερινή ζωή των «κανονικών» ανθρώπων.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Διπλάσιοι θάνατοι μπορούν να αποδοθούν στην έλλειψη σωματικής άσκησης από ότι στην παχυσαρκία, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη ευρωπαϊκή επιστημονική έρευνα με ελληνική συμμετοχή. Όμως ένα γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα επί 20 λεπτά θα ήταν αρκετό για να μειώσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου ενός ανθρώπου, σύμφωνα με την μελέτη, που αφορούσε πάνω από 334.000 άνδρες και γυναίκες στην Ευρώπη.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Το ποδήλατο κάνει καλό στην υγεία και, ως μέσο μεταφοράς, δεν επιβαρύνει τον πλανήτη, όμως τα νοικοκυριά που είναι κάτοχοι ποδήλατου, έχουν μειωθεί περίπου κατά 50% μέσα στα τελευταία 30 χρόνια, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Να σηκωθούν από τον καναπέ και να ...πάρουν τους δρόμους, προκειμένου να ζήσουν περισσότερο και καλύτερα, προτρέπει τους πολίτες νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ακόμη και πέντε μόνο λεπτά τρέξιμου καθημερινά είναι αρκετά για να μειώσουν τον κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακή ή άλλη αιτία, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη δείχνει ότι το τρέξιμο βοηθάει στην μακροζωία, χαρίζοντας πρόσθετα χρόνια ζωής.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Όσοι κάνουν κατά διαστήματα έντονη σωματική άσκηση, όπως τζόκινγκ, ποδήλατο ή αεροβική γυμναστική, ζουν κατά μέσο όρο περισσότερο χρόνια, σε σχέση με όσους ασκούνται λιγότερο χρόνο και πιο ήπια. Όμως και οι τελευταίοι, ακόμη κι αν ιδρώνουν λιγότερο από όσο συνιστούν οι ειδικοί, πάλι ωφελημένοι βγαίνουν, καθώς κι αυτοί έχουν μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Υψηλά επίπεδα έλλειψης σωματικής άσκησης, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην ΕΕ, αποκαλύπτει το ευρωβαρόμετρο που δόθηκε στη δημοσιότητα, στις Βρυξέλλες. Ειδικότερα, το 69% των Ελλήνων και το 59% των υπόλοιπων Ευρωπαίων δηλώνουν ότι επιδίδονται ποτέ ή σπάνια σε κάποιο είδος σωματικής άσκησης ή άθλησης.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Την επίδραση της άσκησης στο οξειδωτικό στρες, τόσο των ενηλίκων όσων και παιδιών νεαρής ηλικίας, έχει βάλει στο "μικροσκόπιο" το εργαστήριο βιοχημείας της άσκησης του Κέντρου Έρευνας και Αξιολόγησης της Φυσικής Απόδοσης του ΤΕΦΑΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σε πραγματική ωρολογιακή βόμβα για την Ευρώπη εξελίσσεται η έλλειψη σωματικής άσκησης, με το καθισιό να αναδεικνύεται στην τέταρτη πιο συχνή αιτία θανάτου για τους Ευρωπαίους πολίτες. Την ίδια στιγμή το μοντέλο της καθιστικής ζωής, που αναπαράγουν σήμερα 1 στους 4 ενήλικες Ευρωπαίους και 4 στους 5 εφήβους, αποτελεί «ανοιχτή πληγή» και για την οικονομία της Ευρώπης.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Κάποια μέτρα πίσω από τους υπόλοιπους φαίνεται ότι θα βρεθούν όσοι ξεκινήσουν να τρέξουν την Κυριακή 9 Νοεμβρίου χωρίς να έχουν ενυδατωθεί σωστά, είτε πρόκειται για τον αγώνα των 5 ή των 10 χιλιομέτρων είτε φυσικά για τον κλασικό μαραθώνιο.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Μπορεί η λήψη αντιοξειδωτικών ουσιών να σε κάνει να αισθάνεσαι λιγότερο πιασμένος μετά από έντονη άσκηση; Μπορεί να οδηγήσει σε πιο γρήγορη αποκατάσταση μετά από έντονη προπόνηση; Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα επιχειρεί να δώσει μελέτη που εκπόνησε το Κέντρο Έρευνας και Αξιολόγησης της Φυσικής Απόδοσης (ΚΕΑΦΑ) της Σχολής Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και το Εργαστήριο Φυσικής και Αθλητικής Απόδοσης της Σχολής Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με επικεφαλής τους Αθανάσιο Τζιαμούρτα και Γιάννη Φατούρο.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σύμφωνα με μελέτη δημοσιεύεται στο περιοδικό Canadian Journal of Cardiology, η καρδιά, σε δρομείς οι οποίοι δεν είναι επαρκώς προπονημένοι και δεν έχουν τα κατάλληλα προσόντα για να τρέξουν τον Μαραθώνιο, υφίσταται δυσμενείς επιπτώσεις.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Όρεγκον, οι αθλητές οι οποίοι αναζητούν ένα ιδεώδες βάρος για να έχουν καλή απόδοση θα πρέπει να τρώνε τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε ίνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος, σε ισορροπία με το πρόγραμμα προπόνησης, ώστε να διατηρήσουν την μυϊκή μάζα ενώ συγχρόνως θα καίνε το λίπος.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η λήψη ασβεστίου και βιταμίνης D πριν από την σωματική άσκηση, πιθανώς επηρεάζει τον τρόπο οποίο τα οστά προσαρμόζονται στην άσκηση, σύμφωνα με μια νέα μελέτη. Τα αποτελέσματα της μελέτης παρουσιάστηκαν στην 95η Ετήσια Συνάντηση της Αμερικανικής Ενδοκρινολογικής Εταιρίας, στο Σαν Φραντζίσκο.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η ακαδημαϊκή απόδοση είναι καλύτερη, εάν τα νεαρά άτομα ασκούνται σε ανταγωνιστικά αθλήματα. Αυτό είναι το καθαρό εύρημα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την ερευνήτρια Ana Capdevila Seder, στο πανεπιστήμιο Jaume I.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο