• Αρχική
  • Τα πάντα για την υγεία
  • Ιατρικές Ειδήσεις
Σου έχουμε ξαναπεί και στο κοντινό παρελθόν ότι είναι σημαντικό να δίνεις έμφαση σε ένα μέρος του σώματος σου κάθε φορά που γυμνάζεσαι. Όχι να το υπερφορτώνεις ή να μένεις μόνο σε αυτό.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Στις περισσότερες των περιπτώσεων η γυμναστική είναι ένα σημαντικό φάρμακο ή έστω αναλγητικό.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι άντρες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Αυτούς που θα ήθελαν να είναι ο Brad Pitt και αυτούς που δεν το γνωρίζουν ακόμα. Και στην περίπτωση του δεν είναι απαραίτητα οι γυναίκες που είχε.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σου έχουμε ξαναπεί και στο παρελθόν ότι τα καλύτερα αποτελέσματα έρχονται με άμυνα man to man και όχι με άμυνα ζώνης. Κάθε μέρα μαρκάρεις έναν διαφορετικό αντίπαλο.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Κάποιος έχει καταλάβει ότι δυσκολεύεσαι να σηκωθείς από τον καναπέ και προσπαθεί να βρει τις κατάλληλες λέξεις για να το πετύχει.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η εύκολη ανάγνωση είναι ότι όποιος έχει λεφτά, έχει και τον τρόπο/χρόνο και ότι άλλο θες να βάλεις, για να φτιάξει ένα σώμα στα πρότυπα του αρχαιοελληνικού κάλλους.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ένας στους 12 πρόωρους θανάτους παγκοσμίως θα μπορούσε να αποφευχθεί, αν όλοι οι άνθρωποι έκαναν κάθε μέρα 30 λεπτά οποιασδήποτε δραστηριότητας, επί τουλάχιστον πέντε μέρες την εβδομάδα, από κανονική γυμναστική και περπάτημα έως κηπουρική και σφουγγάρισμα, σύμφωνα με νέα διεθνή επιστημονική μελέτη.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Είναι το σημείο που οι περισσότεροι θέλουμε να στρώσουμε. Δεν μας νοιάζει να θα έχουμε μεγάλα μπράτσα ή πόδια-πέτρες. Οι κοιλιακοί είναι το βασικό πράγμα που θέλει κάθε άντρας να αλλάξει.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Πολλές φορές διαβάζεις συμβουλές για τη γυμναστική σου από ιστοσελίδες και όσο διαβάζεις τόσο περισσότερο κουράζεσαι.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Είναι μάλλον το πιο αποτελεσματικό εργαλείο που έχεις στην διάθεση σου για να φτιάξεις πόδια και γλουτούς. Και υπάρχει σε αφθονία.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αν είναι μια από εκείνες τις μέρες που σκέφτεσαι τι ωραία θα ήταν να είχες μπράτσα και κοιλιακούς και το σώμα σου να ήταν σαν φωτοσοπαρισμένο, τότε όσα θα διαβάσεις παρακάτω θα σου φανούν άκρως βοηθητικά.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Στη γυμναστική δεν μετράει μόνο αυτό που κάνεις. Μετράει και αυτό που δεν κάνεις. Για την ακρίβεια, αυτό που παραλείπεις να κάνεις.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αν είσαι άντρας, ο βασικότερος σου στόχος όταν ξεκινάς γυμναστήριο και γυμναστική εν γένει, είναι να πάρεις μυϊκή μάζα. Να αυξήσεις τον όγκο στα μπράτσα σου, στο στήθος, στα πόδια. Η επίτευξη του στόχου μοιάζει απλή στο μυαλό σου.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αν είσαι από τους τύπους που δεν κατάφεραν ποτέ να πάνε σε γυμναστήριο ή να αγοράσουν εξοπλισμό σπίτι τους, αλλά θες να γυμνάζεσαι, τότε σίγουρα έχεις λιώσει βιντεάκια στο Youtube, που λένε πως να ασκηθείς χωρίς όργανα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Γυμνάζεσαι αρκετά και δεν βλέπεις το επιθυμητό αποτέλεσμα; Νιώθεις ότι αυτό που δίνεις είναι πολύ μεγαλύτερο απ’ αυτό που παίρνεις;

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σηκώνεσαι το πρωί και κάθεσαι ένα μισάωρο στην κουζίνα για το πρωινό. Μετά μπαίνεις στο αμάξι για να πας στη δουλειά. Άλλο ένα 20λεπτο καθιστός.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο ως το βασικό μέσο για τις μετακινήσεις τους, είναι κατά μέσο όρο τέσσερα κιλά βαρύτεροι σε σχέση με όσους προτιμούν το ποδήλατο για να πάνε στη δουλειά τους, για ψώνια ή όπου αλλού, σύμφωνα με μια νέα ευρωπαϊκή έρευνα, που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Το να είναι κανείς καθημερινά σωματικά δραστήριος, μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο για πέντε συχνές χρόνιες παθήσεις: τον καρκίνο του μαστού και του εντέρου, τον διαβήτη, την καρδιοπάθεια και το εγκεφαλικό, σύμφωνα με μια νέα αμερικανο-αυστραλιανή επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Το καλοκαίρι είναι η εποχή που η θάλασσα μπαίνει για τα καλά στη ζωή μας, με το κολύμπι, άλλες δραστηριότητες και αθλήματα μέσα στο νερό.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τα προβλήματα υγείας που οφείλονται στην έλλειψη καθημερινής σωματικής άσκησης κόστισαν 67,5 δισεκατομμύρια δολάρια (61 δισεκ. ευρώ) το 2013 στην παγκόσμια οικονομία, δηλαδή περισσότερο από το ΑΕΠ μιας χώρας όπως η Κόστα Ρίκα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύει σήμερα η βρετανική ιατρική επιθεώρηση The Lancet.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο