• Αρχική
  • Τα πάντα για την υγεία
  • Ιατρικές Ειδήσεις
Όσοι άνθρωποι πάσχουν από το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, δεν πρέπει να αποδέχονται την κατάστασή τους και να προσαρμόζονται σε ένα "χαλαρό" και τελικά περιορισμένο στιλ ζωής.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Με τους Αμερικανούς να καταναλώνουν όλο και περισσότερα ενεργειακά ποτά, αυξάνονται οι φωνές στις ΗΠΑ εκείνων που συνιστούν προσοχή στην κατανάλωσή τους. Τα ποτά αυτά περιέχουν μεγάλη δόση καφεϊνης, ζάχαρη και διαιτητικά συμπληρώματα, όπως βιταμίνες και αποστάγματα βοτάνων, των οποίων η δράση δεν είναι σαφής.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η τακτική σωματική άσκηση βοηθάει στη μείωση του βάρους -ακόμη κι αν κάποιος κάθεται στον καναπέ- επειδή η σωματική δραστηριότητα ενεργοποιεί τον μεταβολισμό για 24 ώρες μετά την άσκηση. Αυτό υποστηρίζει ο καθηγητής Ινγκο Φρομπίζ του Κέντρου για την Υγεία στο Γερμανικό Κολλέγιο για τον Αθλητισμό της Κολωνίας.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η ταχύτητα του βαδίσματος φαίνεται να συνδέεται με τη μακροζωία στους ανθρώπους άνω των 65 ετών, σύμφωνα με μια ανάλυση πολλών μελετών που αφορούν μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων και των δύο φύλων, η οποία δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην Επιθεώρηση της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης (JAMA).

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τα ενεργειακά ροφήματα, μπορεί να είναι δημοφιλή όμως, όπως προκύπτει από μελέτη, το καθένα από αυτά ενδέχεται να περιέχει περισσότερη καφεϊνη από ό,τι ένα φλιτζάνι καφέ. Επιπλέον, η ποσότητα αυτή της καφεϊνης μπορεί σε συνδυασμό με άλλα συστατικά, όπως είναι το αλκοόλ, να είναι επικίνδυνη.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ποιο είναι το χρονικό διάστημα, στο οποίο ο βασικός μεταβολικός ρυθμός παρουσιάζεται αλλαγμένος μετά το τέλος της άσκησης;

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι άνθρωποι που ασκούνται συχνά, είναι πολύ λιγότερο πιθανό να κρυολογήσουν ή, όταν κρυολογούν, τα συμπτώματά τους είναι πιο ελαφριά, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ουκ ολίγοι δρομείς του Μαραθωνίου, επαγγελματίες και ερασιτέχνες, μπορεί να προπονούνται επί μήνες και χρόνια και στο τέλος να μην καταφέρνουν καν να φτάσουν στη γραμμή του «φίνις».

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Περισσότεροι από 3.000 Πειραιώτες αθλούμενοι υπολογίζεται ότι θα αξιοποιήσουν το πρόγραμμα προληπτικού ιατρικού ελέγχου για αθλητές, ανασφάλιστους και οικονομικά αδύναμους μαθητές της ευρύτερης περιοχής, που υλοποιεί η Νομαρχία Πειραιά με τον Αθλητικό Οργανισμό της, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για τη στήριξη του λαϊκού, μαζικού, ερασιτεχνικού αθλητισμού.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Καλοκαίρι και ξαφνικά συνειδητοποιούμε ότι έναν ολόκληρο χειμώνα καθίσαμε... δεν περπατήσαμε καθόλου... και από το γυμναστήριο περάσαμε μόνο με τη σκέψη μας!

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αυτοί που ασχολούνται με το τζόγκιν δεν είναι απαραίτητο να απέχουν από την αγαπημένη τους δραστηριότητα όταν κάνει ζέστη. Απλά πρέπει να ακολουθούν ορισμένες συμβουλές όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος ξεπερνά τους 25 βαθμούς Κελσίου.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή όσο εν πρώτοις θα νόμιζε κανείς. Πολλοί ειδικοί σε θέματα φυσικής κατάστασης πιστεύουν ότι λίγο φαγητό πριν την γυμναστική παρέχει στον οργανισμό τα «καύσιμα» που χρειάζεται για να ασκηθεί αποτελεσματικά.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τελικά, πόσο αθλούνται οι Ευρωπαίοι; Στο ερώτημα αυτό επιχειρεί να δώσει απάντηση πρόσφατη έρευνα, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ένα από τα βασικά της συμπεράσματα είναι και το ότι οι διαφορές - σε ό,τι αφορά στην άθληση - μεταξύ των πολιτών των χωρών μελών της ΕΕ είναι μεγάλες.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι Ελληνες συγκαταλέγονται στους Ευρωπαίους πολίτες που αθλούνται λιγότερο στους «27»,σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ευρωβαρόμετρου που δόθηκε στη δημοσιότητα στις Βρυξέλλες.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η συστηματική άσκηση μπορεί ενδεχομένως να είναι ευεργετική για όσους πάσχουν από χρόνια νοσήματα, όπως καρδιοπάθεια, ινομυαλγία, χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια και αρθρίτιδα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Το καλύτερο παπούτσι για τρέξιμο είναι τελικά αυτό που μας χάρισε η φύση, δηλαδή το γυμνό πόδι μας, σύμφωνα με μια νέα Αμερικανο-Κενυατική επιστημονική έρευνα, που για πρώτη φορά έρχεται να ανατρέψει τα μέχρι τώρα δεδομένα, να δικαιώσει τους διάσημους ξυπόλυτους δρομείς (όπως ο αιθίοπας Αμπέμπε Μπικίλα που νίκησε με παγκόσμιο ρεκόρ στον Μαραθώνιο των Ολυμπιακών αγώνων 1960), αλλά και να βάλει σε ανησυχίες της πολυεθνικές εταιρίες αθλητικών ειδών.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αν ένας άνθρωπος έχει μακρύτερα δάχτυλα ποδιού και πιο κοντό το τμήμα των ποδιών κάτω από τα γόνατα αυξάνει τις πιθανότητες να γίνει ένας ταχύτερος δρομέας, σύμφωνα με μια νέα αμερικανο- καναδική επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Θέλετε να νιώσετε καλύτερα με τον εαυτό σας; Απλώς σηκωθείτε από τον καναπέ και κάνετε λίγη φυσική άσκηση. Δεν χρειάζεται καν να το πάρετε πολύ στα σοβαρά, αφού αρκεί μια μέτρια σωματική εξάσκηση για να ανεβείτε…στα μάτια σας, σύμφωνα με μια νέα Αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η καλή φυσική κατάσταση «προσθέτει» χρόνια ζωής. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε νεώτερη μελέτη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οποίας όσοι άνθρωποι διατηρούνται σε καλή φυσική κατάσταση έχουν λιγότερες πιθανότητες να αποβιώσουν λόγω διαφόρων αιτιών.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Παρότι είναι μια διαδεδομένη άποψη πως η άσκηση έχει αποτέλεσμα μόνον όταν προκαλεί πόνο, αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αν και δεν είναι ασυνήθιστο να νιώθει κανείς κάποιο πονάκι έπειτα από μια νέα άσκηση, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να πονάει κάθε φορά που γυμνάζεται - και σίγουρα όχι στη διάρκεια της ασκήσεως. Αν σας προκαλεί πόνο μια άσκηση, σταματήστε να την κάνετε.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο