Εκτύπωση
Κατηγορία: Άθληση και Υγεία
Εμφανίσεις: 1604
Η εστίαση είναι μια έννοια που στη γυμναστική έχει πολύ μεγάλη σημασία. Στο έχουμε ξαναπεί άλλωστε. Πρέπει κάθε φορά να δίνεις σε διαφορετικό σημείο του σώματος σου το βάρος και κυρίως να επιτρέπεις την ξεκούραση στο άλλο που έκανες το focus την προηγούμενη φορά.
    
Τώρα είναι η σειρά για να δώσεις στα χέρια σου προσοχή και πιο συγκεκριμένα τους τρικέφαλους σου.
    
Δεν χρειάζεται να καταφύγεις σε υπερβολές. Αρκεί ένα δεκάλεπτο γυμναστικής κάθε φορά που κάνεις βάρη, για να δεις πολύ καλό αποτέλεσμα μέσα σε 6-7 βδομάδες. Αρκεί να έχεις προσήλωση. Δεν είναι και κανένα βουνό. 3 ασκήσεις θα κάνεις.
    
1. Side by side κάμψεις. Είναι κανονικά push ups, απλώς στο κατέβασμα δεν πηγαίνεις κάθετα, αλλά πλάγια. Μία προς τα δεξιά και μία προς τα αριστερά. Έτσι δίνεις πίεση στο κάθε χέρι ξεχωριστά και αυξάνεις την ένταση στον τρικέφαλο. Αυτή η άσκηση θα ενισχύσει τους μύες και στον πυρήνα του σώματος, δηλαδή το στήθος, αλλά και στους ώμους. Κάνε την για ένα λεπτό και 3 σετ. Ξεκουράσου 15-20 δεύτερα μεταξύ των σετ. Αν δεις ότι δεν έχεις την αντοχή για να σταθείς, τότε δώσε μεγαλύτερη απόσταση στα πόδια σου. Δες το βίντεο εδώ 
   
2. Close Grip κάμψεις. Τοποθετείς τα χέρια σου σχεδόν δίπλα, χωρίς να υπάρχει απόσταση μεταξύ τους, μέχρι να βρεθούν ακριβώς στην ευθεία των ώμων σου. Και κάνεις τις κάμψεις σου. Δοκίμασε 3 σετ μονόλεπτα με ξεκούραση 15-20 δεύτερα. Δες το βίντεο εδώ 
    
3. Βυθίσεις τρικεφάλων. Είναι σα να κάνεις ανάποδα push ups ή planks. Στηρίζεσαι σε έναν πάγκο ή μια καρέκλα με το στήθος να κοιτάζει προς την έξω πλευρά και κάνεις καθίσματα με τα πόδια σε έκταση. Όλη η ένταση πέφτει στους τρικέφαλους. Για καλύτερα αποτελέσματα μπορείς να τοποθετήσεις και τα πόδια σου σε μια άλλη υπερυψωμένη επιφάνεια με το σώμα σου να αιωρείται στην ουσία. Δες το βίντεο εδώ 
    
Πηγή: MensFitness.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline