Εκτύπωση
Κατηγορία: Άθληση και Υγεία
Εμφανίσεις: 1827
Αν είσαι γυναίκα, τότε αυτό το θέμα θα σε ενδιαφέρει πολύ. Αν είσαι άντρας... και πάλι θα σε ενδιαφέρει. Έμμεσα όμως. Γι’ αυτό φέρει τη γυναίκα ή την φίλη σου μπροστά στην οθόνη.
    
Ποιο είναι το νούμερο ένα σημείο στο γυναικείο σώμα που θέλει κάθε θηλυκό να τονώσει και να περηφανεύεται γι’ αυτό; Τα οπίσθια. Όλες οι δίαιτες, κάθε γυμναστική που κάνουν στοχεύει ώστε οι γλουτοί να γίνουν σφιχτοί.
    
Υπάρχουν πολλά πράγματα να κάνεις για να το πετύχεις αυτό. Είναι όμως μία η άσκηση που θα σου δώσει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα με τον λιγότερο δυνατό κόπο. Και δεν θα στρώσει μόνο του γλουτούς σου. Θα φτιάξει και τα χέρια σου, με έμφαση στους δικεφάλους και τους ώμους σου. Το όνομα της: dumbbell thrust.
    
Περί τίνος πρόκειται; Παίρνεις δύο βαράκια στα χέρια. Τα κιλά τους ανάλογα με τις αντοχές σου. Το 3κιλο σε κάθε χέρι είναι το ιδανικό βάρος. Κάθεσαι σε στάση squat και ανεβοκατεβαίνεις τον κορμό σου. Στην ουσία είναι squat με επιπλέον έκταση των χεριών προς τα πάνω καθώς σηκώνεται το σώμα.
    
Βάλε αυτή την άσκηση στο καθημερινό σου πρόγραμμα για 8 σετ των 20 δευτερολέπτων, πάντοτε σε φουλ ένταση. Βάλε και 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση ανάμεσα σε κάθε σετ. Ένα 4λεπτο χοντρικά που θα σε κάνει να θαυμάζεις τους γλουτούς σου και τους δικεφάλους.
    
Πηγή: WomensHealthMag.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline