Εκτύπωση
Κατηγορία: Άθληση και Υγεία
Εμφανίσεις: 1897
Είναι κάτι που το ξέρεις. Κάτι που στο έχει προτείνει σίγουρα κάποιος γιατρός. Κάτι που το χεις ακούσει από πολλές μεριές. Το περπάτημα είναι ένα από τα καλύτερα φάρμακα που μπορείς να δώσεις στον εαυτό σου.
    
Στο σώμα σου. Εσωτερικά και εξωτερικά. Οι ευεργετικές του συνέπειες είναι τόσο πολυεπίπεδες που δε σε παίρνει να σκεφτείς καθόλου να κάνεις skip. Και το καλό ξέρεις ποιο είναι; Ότι δεν χρειάζεται να ξεποδαριαστείς για να ανακαλύψεις τα οφέλη του.
    
Ακόμα και το μικρότερο περπάτημα μπορεί να κάνει την διαφορά. Εννοείται πως όσο περισσότερο κάνεις, τόσο το καλύτερο, αλλά να σκέφτεσαι ότι πρέπει να υπάρχει πάντα μια βάση.
    
Αυτή η βάση υπολογίζεται στις 2 ώρες την εβδομάδα σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε στις ΗΠΑ. Ερευνητές της American Cancer Society συνέλεξαν στοιχεία από 140.000 Αμερικάνους, εκ των οποίων οι μισοί περίπου απάντησαν ότι το περπάτημα ήταν το μόνο είδος απλής ή και έντονης γυμναστικής που έκαναν.
    
Οι ερευνητές θέλησαν προφανώς να κάνουν τη σύνδεση του περπατήματος με την πιθανότητα εμφάνισης ειδών καρκίνου όπως στο στήθος και το έντερο, ή με τα καρδιακά προβλήματα και τον διαβήτη.
    
Μετρώντας το βάρος, το κάπνισμα και το ιατρικό ιστορικό των 140.000, ο οργανισμός είδε ότι αυτοί που έπιαναν έστω το κατώτερο όριο, δηλαδή τις 2 ώρες, είχαν 20 μικρότερη πιθανότητα να εμφανίσουν θανατηφόρες νόσους και στην ουσία θωρακίζονταν από αυτές σε ένα τέτοιο ποσοστό.
    
Πηγή: WEBmd.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline