Η γυμναστική δεν είναι μόνο αυτό που κάνεις στην διάρκεια των ασκήσεων ή όσο είσαι στο γυμναστήριο. Γυμναστική είναι τα μονοπάτια πηγαιμού και επιστροφής που φτιάχνεις για τον οργανισμό σου.
    
Δεν θες απλώς να γυμναστείς. Θες να δεις και αποτέλεσμα. Με τα tips που ακολουθούν θα κάνεις την πρωινή σου άσκηση φουλ αποτελεσματική.
    
1. Νερό το πρώτο βήμα. Θες ο οργανισμός σου να είναι πάντοτε ενυδατωμένος. Δεν θες να αφυδατωθεί σε καμία περίπτωση. Γι’ αυτό φροντίζεις να τον έχεις έτοιμο από το προηγούμενο βράδυ. Ένα ή δύο ποτήρια νερό πριν κοιμηθείς και άλλο ένα 10 λεπτά πριν ξεκινήσεις είναι ότι πρέπει. Και στην διάρκεια της ημέρας να πίνεις γύρω στα 10 ποτήρια.
    
2. Θες και σωστό «καύσιμο». Γύρω στη μια ώρα πριν πας για γυμναστική, φάε κάτι μικρό κι ελαφρύ για να σε κρατήσει. Εστίασε σε ένα shake πρωτεΐνης ή μια μπανάνα.
    
3. Φτιάξε την κυκλοφορία του αίματος. Από τη στιγμή που θα σηκωθείς από το κρεβάτι, ο οργανισμός χρειάζεται ένα χρονικό διάστημα για να πάρει μπρος. Για να τον φέρεις στα σωστά του και να κυλήσει το αίμα καλά, ρίξε ένα ντους πριν ξεκινήσεις ή κάνε μερικές διατάσεις.
    
4. Δώσε ένταση στη μουσική. Έρευνες έχουν δείξει ότι η αγαπημένη σου μουσική στ’ αυτιά σου δίνει έξτρα αντοχή. Όχι πρακτικά προφανώς. Αλλά κρατάει το μυαλό απασχολημένο σε άλλο πράγμα πέραν της κούρασης.
    
5. Επαναφόρτιση. Μόλις γυρίσεις φάε πάλι πρωτεΐνη, αυτή τη φορά σε μεγαλύτερη ποσότητα. Άλλωστε, μετά τη γυμναστική είναι έτοιμοι οι μύες για να τροφοδοτηθούν.
    
Πηγή: MensFitness.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline