Διαβάζοντας τον τίτλο θα νομίζεις πως η απάντηση περιλαμβάνει τις λέξεις Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη κ.ο.κ. Όχι.
        
Όταν λέμε μέρες, εννοούμε το χρονικό σημείο που πρέπει να ξεκουραστείς για να δεις αποτέλεσμα στο είδος της γυμναστικής που κάνεις. Έχουμε τονίσει πολλές φορές στο παρελθόν, ότι το 7/7 δεν είναι καλό και δεν θα φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
        
Πότε λοιπόν σε παίρνει για να κάνεις κοπάνα από το γυμναστήριο. Αυτό εξαρτάται από το πρόγραμμα σου.
        
Αν λοιπόν σκοπεύεις να κάνεις ασκήσεις για ενδυνάμωση μυών, τότε ξεκουράσου την ημέρα πριν. Αν οι ασκήσεις σου στοχεύουν στην αύξηση της μυϊκής μάζας, τότε πάρε ρεπό την ημέρα μετά.
        
Αν προπονείσαι για κάποιον μαραθώνιο ή εν πάσει περιπτώσει θες να καλυτερεύσεις την ταχύτητα σου, τότε θα αφήνεις μια μέρα κενό μετά την προπόνηση.
        
Πηγή: ΜensFitness.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline