Εκτύπωση
Κατηγορία: Άθληση και Υγεία
Εμφανίσεις: 1346
Είναι μια από τις βασικές συμβουλές που θα σου δώσει ένας ψυχολόγος για να αντιμετωπίσεις την κατάθλιψη. Πρέπει να δώσεις ευκαιρία στο μυαλό σου να ξεχαστεί με κάποιον τρόπο, να εστιάσει σε πράγματα που δεν προκαλούν την μαυρίλα.
    
Το να έχεις για παράδειγμα τον στόχο των 6 σετ ή των 15 επαναλήψεων είναι κάτι που μπορεί να βάλει για λίγο κάτω από το χαλάκι την κατάθλιψη. Κι όπως λένε οι παλιοί, αγάλι αγάλι, γίνεται η αγουρίδα μέλι.
    
Μια ομάδα Βρετανών, Αυστραλών και Νορβηγών επιστημόνων έκανε έρευνα σε 34.000 άτομα και βρήκε άμεση σχέση της γυμναστικής με την κατάθλιψη. Σε αντίστροφη αναλογία.
    
Η έλλειψη της γυμναστικής δηλαδή δεν είναι καλή τακτική εφόσον θέλουμε να μειώσουμε αυτή την ψυχολογική κατάσταση. Το δύσκολο πράγμα βέβαια είναι να βάλεις στο μυαλό του ατόμου ότι πρέπει να σηκωθεί από την εσωστρέφεια του και να κάνει κάτι «εξωστρεφές».
    
Στα άτομα που συμμετείχαν οι ερευνητές εξέτασαν τα επίπεδα άγχους και τις ενδείξεις πιθανής εμφάνισης κατάθλιψης στο άμεσο μέλλον. Στο πέρασμα των ετών ζήτησαν από κάποιους να βάλουν μια ώρα άσκησης στο εβδομαδιαίο τους πρόγραμμα και είδαν ότι η πιθανότητα κατάθλιψης σε αυτούς που γυμνάζονταν ήταν 44% μικρότερη σε σχέση με τους υπόλοιπους.
    
Μέσα στην δεκαετία που πέρασε από την αρχή της έρευνας, ο Samuel Harvey, επικεφαλής της έρευνας, και οι συνεργάτες του κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το 12% των περιπτώσεων που βρέθηκαν στην κατάθλιψη, θα είχε αποφευχθεί εάν υπήρχε αυτό το μικρό νούμερο γυμναστικής στην εβδομαδιαία τους ζωή.
    
Πηγή: WEBmd.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline