Εκτύπωση
Κατηγορία: Άθληση και Υγεία
Εμφανίσεις: 1455
Κάποιος έχει καταλάβει ότι δυσκολεύεσαι να σηκωθείς από τον καναπέ και προσπαθεί να βρει τις κατάλληλες λέξεις για να το πετύχει.
    
Μισή ώρα δεν είναι τίποτα, αν πρόκειται όντως να δεις εντυπωσιακές αλλαγές στο σώμα σου. Και όντως δεν είναι τίποτα. Αντοχή να έχεις μόνο, μιας και απαιτείται μεγάλη ένταση, αλλά κάτι μας λέει ότι στο τέλος αυτής της άσκησης θα νιώθεις κι εσύ διαφορετικός. Γιατί αν το πιστέψεις μέσα σου, θα το πιστέψουν και οι μύες σου.
    
4 ασκήσεις, 4 σετ η κάθε μία, 30 λεπτά. Απαραίτητη προϋπόθεση να παίρνεις ένα λεπτό ανάσες μετά από κάθε άσκηση και 15 δεύτερα μεταξύ των σετ.
    
Στόχος: μύες, στήθος, τρικέφαλοι, τετρακέφαλοι και ώμοι.
    
Άσκηση 1η: Βαράκι πίσω από την πλάτη και άρσεις από την πλάτη μέχρι πάνω από το κεφάλι. 4 σετ, 10 επαναλήψεις το καθένα.
    
Άσκηση 2η: Archer Pushup. Τοποθετείς το ένα χέρι σε κανονική θέση για κάμψεις και το άλλο το εκτείνεις πολύ πιο πλάγια. Σκοπός της άσκησης είναι να δώσει έμφαση στο ένα από τα δύο χέρια. Μπορείς να δώσεις 2 σετ στο δεξί και 2 στο αριστερό. 10 επαναλήψεις το κάθε σετ.
    
Άσκηση 3η: Split Squat. Η θέση του σώματος σου στητή. Το ένα πόδι στο έδαφος και το άλλο στηριγμένο σε πάγκο ή καρέκλα (ότι διαθέτεις σπίτι σου), σε θέση ορθής γωνίας. Κάνεις το κάθισμα για 4 σετ των 10 επαναλήψεων.
    
Άσκηση 4η: DB Shrug. Κρατάς τα βαράκια στα χέρια σου. Τα έχεις απλωμένα κάτω. Η κίνηση που κάνεις είναι άρση όλων των άκρων προς τα πάνω, χωρίς να λυγίσουν ή να τεντωθούν τα χέρια. Κίνηση προς τα πάνω, μέχρι να σηκωθούν οι ώμοι. 4 σετ, 10 επαναλήψεις.
    
Το 'χουμε;
    
Πηγή: MensHealth.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline