Εκτύπωση
Κατηγορία: Άθληση και Υγεία
Εμφανίσεις: 1570
Αν είναι μια από εκείνες τις μέρες που σκέφτεσαι τι ωραία θα ήταν να είχες μπράτσα και κοιλιακούς και το σώμα σου να ήταν σαν φωτοσοπαρισμένο, τότε όσα θα διαβάσεις παρακάτω θα σου φανούν άκρως βοηθητικά.
        
7 ασκήσεις που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμα σου για να ανέβεις επίπεδο:
        
1. Deadlifts: Η άσκηση που ενεργοποιεί κάθε γκρουπ μεγάλων μυών. Είναι μια άσκηση που προκαλεί έκκριση μεγάλης ποσότητας τεστοστερόνης, η οποία έχει σημαντικό μερίδιο στην αύξηση της μυϊκής μάζας.
        
2. Romanian Deadlifts με βάρη: Μια από τις 2-3 καλύτερες και πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για να χτίσεις γλουτούς, να δυναμώσεις την πλάτη σου και να τονώσεις τους μύες στα πόδια.
        
3. Suspended Pushups: Αντί για τα κανονικά, τοποθετείς τα χέρια σου σε δύο λαβές με ελαστικούς ιμάντες να τις ενώνουν και πιέζεις περισσότερο τους μύες των χεριών.
        
4. Pullups: Δεν είναι κάτι που δεν ξέρεις. Είτε με τις παλάμες να κοιτάνε μπροστά είτε να κοιτούν προς εσένα
        
5. Farmer's Walk: Ή αλλιώς «ετοιμάσου για δικέφαλους φωτιά». Παίρνεις από δύο 10κιλα στα χέρια και προχωράς για 30 δεύτερα. Το κάνεις για μια βδομάδα. Μετά αυξάνεις το βάρος. Πολύ γρήγορα θα δεις να γίνεται αύξηση της μάζας.
        
6. Η κίνηση του αρσιβαρίστα: Παίρνεις τη μπάρα και τη σηκώνεις με κίνηση αρασέ ή ζετέ πάνω από το κεφάλι. Έτσι θα πετύχεις να φτιάξεις σφιχτούς ώμους και να ανοίξεις-σφίξεις το στήθος σου.
        
7. Η μπάρα στα πόδια: Ξαπλώνεις, τοποθετείς τα πόδια σε γωνία 90 μοιρών και βάζεις τη μπάρα πάνω τους. Οι γλουτοί που είναι η μεγαλύτερη μυϊκή ομάδα, θα νιώσουν πίεση, θα αντιδράσουν και θα δεις φοβερά αποτελέσματα.
        
Πηγή: Mensfitness.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline