Στη γυμναστική δεν μετράει μόνο αυτό που κάνεις. Μετράει και αυτό που δεν κάνεις. Για την ακρίβεια, αυτό που παραλείπεις να κάνεις.
        
Κι όσο πατάς το skip, τόσο δεν πρόκειται να δεις αποτελέσματα. Παρακάτω είναι 6 λόγοι για τους οποίους ο κόπος σου δεν αποδίδει καρπούς και δεν βλέπεις τους μύες σου να μεγαλώνουν.
        
1. Σου λείπει ο καλός ύπνος. Όχι απλώς ο ύπνος. Δεν είναι θέμα ωρών. Είναι και θέμα ποιότητας. Αν κοιμηθείς στις 12 και ξυπνήσεις 8 είσαι μια χαρά. Αν κοιμηθείς στις 2 και ξυπνήσεις 11, τότε η ποιότητα χάνεται. Κι ας μιλάμε για μια ώρα ύπνου παραπάνω. Θέλει προσοχή και στις ώρες και στην ηρεμία. Αν είσαι αγχωμένος διαρκώς, τότε θα ξυπνάς στη διάρκεια της νύχτας και δεν θα έχεις συνεχόμενο ύπνο.
        
2. Δεν παίρνεις την απαραίτητη πρωτεΐνη. Η καλή δόση είναι από 1.2 ως 1.7 γραμμάρια για κάθε κιλό.
        
3. Το παρακάνεις με το ποτό. Πολλές φορές είναι προτιμότερο να πίνεις κάθε μέρα ένα ποτήρι κρασί, παρά να πίνεις δύο μέρες την εβδομάδα από 3-4.
        
4. Υπερβάλλεις εαυτόν. Δεν γίνεται να γυμνάζεσαι σκληρά κάθε μέρα. Πάρε και μια μέρα off. Το 3-1-3 είναι καλό. Το 2-1-3-1 ιδανικό.
        
5. Πίνεις λιγότερο νερό. Το νερό που πίνεις πρέπει να αντιστοιχεί στον όγκο σου. Αν είσαι γύρω στα 80 κιλά και πίνεις 6 ποτήρια, τότε κάνεις λάθος. Για το βάρος σου το ιδανικό είναι περίπου 12. Η αναλογία είναι 30ml για κάθε δύο κιλά σου.
        
6. Είσαι πολύ αγχωμένος. Το στρες αυξάνει την ποσότητα της κορτιζόλης στον οργανισμό. Η κορτιζόλη αυξάνει την πείνα και σε σπρώχνει στο λίπος. Για να το μειώσεις δοκίμασε να πιεις υγρά με ασπαλαθίνη στα συστατικά τους.
        
Πηγή: Mensfitness.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline