Αν είσαι από τους τύπους που δεν κατάφεραν ποτέ να πάνε σε γυμναστήριο ή να αγοράσουν εξοπλισμό σπίτι τους, αλλά θες να γυμνάζεσαι, τότε σίγουρα έχεις λιώσει βιντεάκια στο Youtube, που λένε πως να ασκηθείς χωρίς όργανα.
        
Και πολύ καλά κάνεις. Αν δεν μπορείς να αυξήσεις τους μύες σου, μπορείς σίγουρα να στρώσεις και να διατηρείς το σώμα σε καλή κατάσταση. Πρέπει να το κάνεις όμως χωρίς να πέφτεις σε παγίδες και να προσέχεις τι είναι αλήθεια και τι όχι.
        
Η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους είναι το πιο σύνηθες tip που δίνουν γυμναστές σε αντρικές ιστοσελίδες. Για παράδειγμα τώρα το καλοκαίρι σου έλεγαν ασκήσεις που θα κάνεις για να φαίνεσαι οκ στην παραλία. Μέσα στις συμβουλές υπήρξαν κάποιοι μύθοι.
        
Μύθος Νο1: Οι διατάσεις θα σε προφυλάξουν από τραυματισμό
Αλήθεια: Ο Χιροφούμι Τανάκα, διδακτορικός στο τμήμα Άσκησης και Φυσικής του Πανεπιστημίου του Τέξας, υπενθυμίζει δύο έρευνες που δείχνουν ότι οι διατάσεις δεν έχουν κανένα impact στην μείωση τραυματισμών. Οι διατάσεις πήραν αυτή την διάσταση γιατί τις κάνουν οι αθλητές. Ο λόγος που τις κάνουν όμως είναι για να αυξήσουν την ευλυγισία τους και την απόδοση τους.
        
Μύθος Νο2: Οι λείες επιφάνειες είναι πιο ασφαλείς
Αλήθεια: Η πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχει κανένα δεδομένο υπέρ αυτού. Ούτε κατά αυτού. Απλώς δεν είναι μια αλήθεια. Όταν σε συμβουλεύουν να τρέχεις σε λείες επιφάνειες και πιο μαλακές, αντί δρόμων με πέτρες λ.χ. δεν βασίζονται σε κάτι απτό. Ίσως μάλιστα, η λεία επιφάνεια να είναι και πιο επικίνδυνη, λόγω ολισθηρότητας.
        
Μύθος Νο3: Η άσκηση σε υψηλές θερμοκρασίες καίει περισσότερες θερμίδες
Αλήθεια: Και πάλι κάτι τέτοιο δεν αποδεικνύεται. Είναι περισσότερο μια πεποίθηση. Ο μόνος τρόπος για να ισχύει αυτό είναι αν η άσκηση σε μεγάλη ζέστη αποτελεί μια σταθερά και το κάνεις για καιρό. Ειδάλλως, τα 25 λεπτά τρέξιμο σε κρύο με τα 25 λεπτά τον Αύγουστο, έχουν ίδιο αποτέλεσμα.
        
Μύθος Νο4: Το να πίνεις νερό αρκεί για να ενυδατωθείς
Αλήθεια: Αυτό είναι ανάλογα με την άσκηση. Αν πας για 5 χιλιόμετρα τρέξιμο, τότε ναι είναι μια χαρά. Αν κάνεις κάτι πιο σύνθετο, τότε θα χρειαστείς συστατικά με αλάτι και ηλεκτρολύτες, μιας και θα μειωθούν τα ποσοστά στον οργανισμό σου και το νερό αντί να τονώσει, μπορεί να τα μειώσει κι άλλο. Αποτέλεσμα; Να πάθεις υπονατριαιμία.
        
Πηγή: Menshealth.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline