Γυμνάζεσαι αρκετά και δεν βλέπεις το επιθυμητό αποτέλεσμα; Νιώθεις ότι αυτό που δίνεις είναι πολύ μεγαλύτερο απ’ αυτό που παίρνεις;
        
Πριν βιαστείς να ρίξεις το ανάθεμα σε αυτούς που σου λένε για τη γυμναστική, δες πρώτα αν εσύ κάνεις όλα τα σωστά πράγματα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι εσύ μπορεί να κάνεις τρελή γυμναστική, να λιώνεις κάθε μέρα, αλλά το πρόγραμμα σου ή η συμπεριφορά σου προς τον οργανισμό σου να είναι λάθος.
        
Για να γίνουμε κατανοητοί. Το να μην δίνεις στον οργανισμό την ευκαιρία να αφομοιώσει την πίεση και την ένταση της γυμναστικής είναι ζήτημα. Ένα από τα πιο βασικά στοιχεία για να αυξήσεις και να σφίξεις το σώμα σου είναι το στοιχείο της έκπληξης. Της διαφοράς. Να αντιληφθεί το σώμα σου ότι ανεβαίνει η ένταση. Αν συνηθίσει σε ένα μοτίβο, τότε μετά απλώς συντηρείς, δεν βελτιώνεις.
        
Στην περίπτωση των κοιλιακών για παράδειγμα, είναι σημαντικό να αφήνεις μέρες κενές για να ξεκουραστούν. Να πάρουν το νέο τους σχήμα μετά από ένα διήμερο με μπόλικη άσκηση. Η κατάλληλη συχνότητα για να το πετύχεις είναι η άσκηση 3 φορές την εβδομάδα.
        
Με φουλ ένταση, με πολλά σετ, διαφορετικές στάσεις, διαφορετική εστίαση (planks, squats, dead lifts), αλλά σε αυτή την συχνότητα. Σε κάθε περίπτωση, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να απευθυνθείς μια φορά σε κάποιον που ξέρει καλά. Α, και να τσεκάρεις και την διατροφή σου, που στην περίπτωση των κοιλιακών παίζει μεγάλο ρόλο.
        
Πηγή: Mensfitness.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline