Εκτύπωση
Κατηγορία: Άθληση και Υγεία
Εμφανίσεις: 1493
Δεν θα μάθεις κάτι συνταρακτικά καινούργιο αν ασχολείσαι με τη γυμναστική. Αν όμως είσαι από αυτούς που γυμνάζονται με μια καλή συχνότητα και δεν έχουν δει τρομερά αποτελέσματα τότε άκου τι μπορεί να φταίει.
         
Δεν δίνεις στις ορμόνες σου όλα τα εχέγγυα για να πιάσουν το limit up τους και να αναπτύξουν το σώμα. Αναρωτιέσαι πως θα αλλάξεις τον όγκο σου, χωρίς να καταφύγεις σε ουσίες, πέραν της φυσικής πρωτεΐνης.
         
Ο μόνος τρόπος είναι να δώσεις στην τεστοστερόνη σου, που είναι η ορμόνη-ηγέτης, και στις υπόλοιπες την σωστή γυμναστική για να ανέβουν επίπεδο, χωρίς να ξεμείνεις από ενέργεια και χωρίς να έχεις χαμηλή λίμπιντο. Ο τρόπος ζωής σου είναι το κυριότερο. Η ισορροπία στα πράγματα που κάνεις, που καταναλώνεις είναι εκ των ων ουκ άνευ. Το στρες είναι ένας παράγοντας που δεν θες να τον αφήσεις να ξεφύγει σε ύψος. Γιατί αν συμβεί, η κορτιζόλη που θα απελευθερωθεί θα αποτρέψει τους μύες σου από το να χτίστουν σωστά μετά την πίεση της γυμναστικής.
         
Έτερο σημαντικό στοιχείο είναι η ένταση. Η ξαφνική ένταση. Εκεί που κάνεις τη ρουτίνα των σετ, εισάγεις μια άσκηση που απαιτεί αντοχή και την κάνεις για ένα λεπτό. Θες να είναι επιτόπιο τρέξιμο; Θες να είναι αύξηση βάρους που σηκώνεις; Ο γυμναστής σου θα σου πει καλύτερα. Αλλά η ένταση είναι απαραίτητη.
         
Πηγή: Mensfitness.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline