Σύμφωνα με μελέτη η οποία δημοσιεύεται στο περιοδικό American Journal of Preventive Medicine, η σωματική δραστηριότητα, όλο και περισσότερο αναγνωρίζεται σαν ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την θεραπεία της κατάθλιψης.

    
Ο ερευνητής George Mammen, προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, ανακαλύπτοντας ότι, η μέτρια σωματική άσκηση μπορεί στην πραγματικότητα να προλάβει επεισόδια κατάθλιψης, μακροπρόθεσμα.

Ο ερευνητής, αναλύοντας δεδομένα έρευνας 26 ετών, ανακάλυψε ότι, ακόμη και χαμηλά επίπεδα σωματικής άσκησης (βάδισμα και εργασίες στον κήπο επί 20-30 λεπτά την ημέρα), μπορούν να προλάβουν την κατάθλιψη στα άτομα όλων των ομάδων ηλικιών.
    

    
Ο ερευνητής αναγνωρίζει ότι, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την πιθανότητα να εμφανιστεί κατάθλιψη σε ένα άτομο, περιλαμβανομένης της κληρονομικότητας. Όπως όμως τονίζει, ο σκοπός της μελέτης είναι να δείξει ότι, ανεξάρτητα από ατομικές προδιαθέσεις, υπάρχει ένας ξεκάθαρος στόχος για τον καθένα. Όπως τονίζει, "η ανασκόπηση αυτή δείχνει ότι, το να είναι κάποιος δραστήριος, σημαίνει κάτι πολύ περισσότερο πέρα από την φυσική κατάσταση".

Πηγή: Υγείαonline.gr

Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline