• Αρχική
  • Τα πάντα για την υγεία
  • Ιατρικές Ειδήσεις
Το καλοκαίρι είναι η εποχή που η θάλασσα μπαίνει για τα καλά στη ζωή μας, με το κολύμπι, άλλες δραστηριότητες και αθλήματα μέσα στο νερό.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τα προβλήματα υγείας που οφείλονται στην έλλειψη καθημερινής σωματικής άσκησης κόστισαν 67,5 δισεκατομμύρια δολάρια (61 δισεκ. ευρώ) το 2013 στην παγκόσμια οικονομία, δηλαδή περισσότερο από το ΑΕΠ μιας χώρας όπως η Κόστα Ρίκα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύει σήμερα η βρετανική ιατρική επιθεώρηση The Lancet.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αμερικανοί επιστήμονες συγκέντρωσαν δεδομένα "σε πλανητική κλίμακα" από τα smartphones χρηστών για να διαπιστώσουν πόσο δραστήριοι είμαστε, αναφέρει σχετικό δημοσίευμα που φιλοξενεί στην ιστοσελίδα του το BBC.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Γυμνάζεσαι 4-5 φορές την εβδομάδα. Από μιάμιση ώρα τη φορά. Το κάνεις για ένα εξάμηνο τώρα και ακόμα δεν έχεις δει κανένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Μια βόλτα 30 λεπτών στο πάρκο αρκεί για να μειωθεί η κατάθλιψη κατά 7% και να πέσει η υψηλή αρτηριακή πίεση κατά 9%, σύμφωνα με μια νέα αυστραλιανή επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σίγουρα δεν το χεις ξανακούσει αυτό. Δεν είναι πάντως κάτι περίπλοκο. Είναι απλό. Πρόκειται για την «ασθένεια» του καθισιού.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αν βρίσκεσαι συχνά σε χώρους γυμναστηρίου τότε πιθανότατα θα ξέρεις τι είναι το TABATA. Αν όχι, τότε είναι η στιγμή να το μάθεις.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η γυμναστική είναι εκείνο που αποφεύγεις διαρκώς να ξεκινήσεις, αλλά άπαξ και το ξεκινήσεις δεν σου πάει η καρδιά να το τελειώσεις. Αυτό δεν είναι κάποιο απόφθεγμα κάποιου γκουρού της γυμναστικής.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά στο γυμναστήριο ή στο κολυμβητήριο ή έστω είναι σωματικά δραστήριοι, π.χ. περπατώντας, ανεβαίνοντας σκάλες ή κάνοντας άλλες δουλειές όπως η κηπουρική, μειώνουν την πιθανότητα να νιώθουν χρόνιους πόνους στη μέση τους, σύμφωνα με μια νέα φινλανδική επιστημονική μελέτη.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Δεν θα μάθεις κάτι συνταρακτικά καινούργιο αν ασχολείσαι με τη γυμναστική. Αν όμως είσαι από αυτούς που γυμνάζονται με μια καλή συχνότητα και δεν έχουν δει τρομερά αποτελέσματα τότε άκου τι μπορεί να φταίει.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αν κανείς θέλει να θυμάται κάτι που έμαθε, τότε θα βοηθηθεί σημαντικά, αν τέσσερις ώρες μετά ιδρώνει στο γυμναστήριο!

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σε όσο πιο καλή σωματική κατάσταση βρίσκεται κανείς στα 45 έως 50 του, χάρη στην τακτική άσκηση, τόσο μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού μετά τα 65 του, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Για πολλούς η λέξη γυμναστική συνεπάγεται μεγάλο κόπο και τρομερή κούραση. Σίγουρα με τέτοιο σκεπτικό δεν κατάφερε ποτέ και κανείς να σηκωθεί από την καρέκλα του.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Από τον Πέτρο Κωστόπουλο. Τα τελευταία χρόνια ψάχνομαι πάρα πολύ με τη γυμναστική. Όχι γιατί είμαι κανένα ψωνάκι που θέλω να το παίζω τζόβενο, αλλά γιατί μ’ αρέσει το γυμνασμένο σώμα, μ’ αρέσει να βλέπω που πάνε τα όρια της αντοχής.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τα υψηλότερα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας και φυσικής άσκησης συνδέονται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης 13 διαφορετικών ειδών καρκίνου, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αν και η ειδικότητα της φυσικοθεραπείας θεωρείται για πολλούς παρεξηγημένη στην Ελλάδα και όχι μόνο, ωστόσο η συνδρομή της είναι πολύτιμη στη βελτίωση πολλών πτυχών της σωματικής, αλλά εν τέλει και της ψυχικής μας υγείας.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ανάμεσα στα άλλα που μπορεί να κάνει κάποιος για να ενισχύσει την μνήμη του και γενικότερα να «φρεσκάρει» τον νου του, είναι να τρέχει ξυπόλυτος.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τα οφέλη για την υγεία από το περπάτημα και το ποδήλατο μέσα στην πόλη υπεραντισταθμίζουν τις επιβλαβείς συνέπειες από την ατμοσφαιρική ρύπανση, σύμφωνα με νέα βρετανική επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι άνθρωποι που δεν έχουν χρόνο ή όρεξη να ασκηθούν πολλή ώρα, αρκεί να κάνουν ένα λεπτό πολύ έντονης άσκησης, όπως να κάνουν ένα «σπριντ» ακόμη και στο ποδήλατο του γυμναστηρίου, πράγμα που ισοδυναμεί με 45 λεπτά ήπιας σωματικής άσκησης.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι μαραθωνοδρόμοι, οι ποδηλάτες, οι κολυμβητές μεγάλων αποστάσεων και γενικότερα κάθε αθλητής που χρειάζεται αντοχή, γνωρίζουν ότι χρειάζονται χρόνια προπόνησης για να την πετύχουν.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο