• Αρχική
  • Τα πάντα για την υγεία
  • Ιατρικές Ειδήσεις
Για πολλούς η λέξη γυμναστική συνεπάγεται μεγάλο κόπο και τρομερή κούραση. Σίγουρα με τέτοιο σκεπτικό δεν κατάφερε ποτέ και κανείς να σηκωθεί από την καρέκλα του.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου, μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης προκαρκινικών πολυπόδων, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο περιοδικό British Journal of Cancer.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αν θέλετε να είστε πιο παραγωγικοί στη εργασία σας, αντί για να δουλεύετε πιο σκληρά, δοκιμάστε να κάνετε ένα διάλειμμα για γυμναστική.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σύμφωνα με μια μελέτη, η οποία δημοσιεύεται στο περιοδικό Cell Metabolism, ερευνητές εντόπισαν ένα μόριο, το οποίο ονομάζεται irisin, παράγεται στον εγκέφαλο κατά τη διάρκεια ασκήσεων αντοχής και εμφανίζει νεύρο-προστατευτικά αποτελέσματα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι άνθρωποι που επιταχύνουν τον ρυθμό με τον οποίο περπατάνε, αυξάνουν και τις πιθανότητές τους να ζήσουν περισσότερο, σύμφωνα με μια νέα διεθνή μελέτη με επικεφαλής έναν Έλληνα επιστήμονα της διασποράς.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Έρευνες έχουν δείξει ότι η άσκηση προκαλεί μείωση της επιθυμίας για κάπνισμα ή για χρήση αλκοόλ και άρα θα μπορούσε να λειτουργήσει ως συμπληρωματική στρατηγική, μαζί με άλλα θεραπευτικά μοντέλα, στη διαδικασία απεξάρτησης από τις βλαβερές για τον οργανισμό αυτές συνήθειες.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι άνθρωποι που δεν έχουν χρόνο ή όρεξη να ασκηθούν πολλή ώρα, αρκεί να κάνουν ένα λεπτό πολύ έντονης άσκησης, όπως να κάνουν ένα «σπριντ» ακόμη και στο ποδήλατο του γυμναστηρίου, πράγμα που ισοδυναμεί με 45 λεπτά ήπιας σωματικής άσκησης.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Λιγότερο από ένα λεπτό σπριντ 3 φόρες την εβδομάδα θα μπορούσε να κρατήσει μακριά τον διαβήτη τύπου 2 σε όσους έχουν την προδιάθεση να νοσήσουν, αναφέρουν βρετανοί ειδικοί επιστήμονες.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Στα μέσα ενημέρωσης συχνά παρουσιάζονται άρθρα που μιλούν για τη βελτίωση της κακής διάθεσης και της κατάθλιψης των ανθρώπων που συμμετέχουν σε κάποιο είδος άσκησης.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σε μελέτη που δημοσιεύεται στο περιοδικό Neurology, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, αναφέρουν ότι οι άνδρες που κατά τη νεανική τους ηλικία υποβάλλονταν σε έντονες σωματικές ασκήσεις, εμφανίζουν μικρότερο κίνδυνο επιληψίας αργότερα στη ζωή τους.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

«Πρόσφατες επιστημονικές μελέτες έδειξαν ότι η άσκηση μπορεί να μειώσει τα επίπεδα κατάθλιψης. Ευεργετικά οφέλη έχει, επίσης, και η φυσική δραστηριότητα».

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι κορυφαίοι άνδρες αθλητές που συμμετέχουν σε υψηλού επιπέδου αθλήματα όπως το ποδόσφαιρο, έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν αρθρίτιδα του γόνατος ή του ισχίου αργότερα στη ζωή τους, από τους άνδρες που απλά γυμνάζονται ή δεν γυμνάζονται καθόλου.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Χαράς ευαγγέλια για τους απανταχού εραστές του καναπέ, αφού μια νέα αυστραλιανή επιστημονική έρευνα ισχυρίζεται ότι ακόμα και η απλή παρακολούθηση σπορ στην τηλεόραση και γενικά σε βίντεο (π.χ. στην οθόνη του υπολογιστή)

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Σύμφωνα με μελέτη η οποία δημοσιεύεται στο περιοδικό American Journal of Preventive Medicine, η σωματική δραστηριότητα, όλο και περισσότερο αναγνωρίζεται σαν ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την θεραπεία της κατάθλιψης.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η συστηματική γυμναστική όχι μόνο χαρίζει νεανική λάμψη στο δέρμα αλλά μπορεί και να αντιστρέψει τα σημάδια της ηλικίας σε όσους αρχίζουν να γυμνάζονται μετά τα 40.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι αθλητές που ασχολούνται με ατομικά αθλήματα έχουν μεγαλύτερη τάση για κατάθλιψη, σε σχέση με όσους συμμετέχουν σε ομαδικά αθλήματα, σύμφωνα με μια νέα γερμανική επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Το τένις, το κολύμπι και η αεροβική -με αυτή τη σειρά- είναι τα τρία σπορ και είδη άσκησης που έχουν τα περισσότερα οφέλη για την υγεία, απομακρύνοντας τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου από καρδιαγγειακό ή άλλο αίτιο.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός των ανδρών και των γυναικών στη χώρα μας που ασχολούνται µε το τζόκινγκ για λόγους αναψυχής και υγείας, και αυτών που ασχολούνται με αυτό πιο συστηματικά και συμμετέχουν σε αγώνες λίγων ή πολλών χιλιομέτρων.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η σωματική άσκηση αποτελεί -για μερικούς ανθρώπους τουλάχιστον- μια αποτελεσματική θεραπεία της κατάθλιψης, ενώ λειτουργεί ακόμη και προληπτικά, σύμφωνα με τρεις νέες επιστημονικές έρευνες.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο