• Αρχική
  • Τα πάντα για την υγεία
  • Ιατρικές Ειδήσεις
Χιλιάδες παχύσαρκοι Αυστραλοί θα επωφεληθούν από το κυβερνητικό σχέδιο για να έχουν δωρεά πρόσβαση στο χειρουργείο για πρόσδεση στομάχου. Μια επέμβαση του είδους αυτού στοιχίζει 6.000 δολάρια, γεγονός που την καθιστούσε απαγορευτική για τα

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Το να τρώμε φαγητό που απολαμβάνουμε μπορεί να μας φτιάξει τη διάθεση και να μας κάνει να νιώσουμε ικανοποιημένοι και χαλαροί. Ωστόσο, το να τρώμε τα αγαπημένα μας τρόφιμα μπορεί μερικές φορές να οδηγήσει σε αρνητικά συναισθήματα, όπως ενοχές και

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Περισσότερες ώρες τηλεόραση βλέπουν οι υπέρβαροι και παχύσαρκοι έφηβοι, σε σύγκριση με τους συνομηλίκους τους, με φυσιολογικό βάρος, ενώ οι ώρες τηλεθέασης των υπέρβαρων και παχύσαρκων κοριτσιών είναι περισσότερες από των αγοριών.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Αν και το πρωινό και το δεκατιανό είναι δύο πολύ σημαντικά γεύματα, ιδιαίτερα για τα παιδιά, εντούτοις δε δίνεται ιδιαίτερη σημασία σ’ αυτά, με αποτέλεσμα, είτε να μην παίρνουν πρωινό ή/και δεκατιανό, είτε να καταναλώνουν τρόφιμα χαμηλής διατροφικής

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

"Η Ελλάδα συγκαταλέγεται στους παγκόσμιους πρωταθλητές της παχυσαρκίας, ιδιαίτερα στις αναπτυξιακές και εφηβικές ηλικίες". Αυτά επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Γιάννης Κουτεντάκης, καθηγητής Εργοφυσιολογίας του ΤΕΦΑΑ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι φυτικές ίνες δεν ανήκουν στα «θρεπτικά συστατικά», αποτελούν όμως σημαντικό συστατικό της διατροφής μας. Το γεγονός ότι διέρχονται από τον οργανισμό μας χωρίς να απορροφώνται είναι ο κύριος λόγος που καθίστανται τόσο σημαντικές.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η έρευνα στη δεκαετία του '90 έδειξε ότι οι ξηροί καρποί είναι ωφέλιμοι για την υγεία της καρδιάς, αλλά ο λόγος για αυτό ήταν άγνωστος. Πρόσφατες μελέτες ρίχνουν φως στο θέμα και βρίσκουν και άλλα οφέλη της κατανάλωσης ξηρών

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τα προϊόντα ολικής αλέσεως είναι σημαντικές πηγές θρεπτικών συστατικών και φυτο-προστατευτικών ουσιών, οι οποίες βρίσκονται σε περιορισμένη ποσότητα στη δίαιτα των ανθρώπων σε ολόκληρη την Ευρώπη. Με την αύξηση της ποικιλίας και

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τα συντηρητικά αποτελούν σύνηθες θέμα στις δημόσιες συζητήσεις και, όποτε βρίσκονται στο προσκήνιο, πολλοί καταναλωτές θεωρούν ότι πρόκειται για επιβλαβείς, «μοντέρνες» χημικές ουσίες στα τρόφιμα. Μια σύντομη, όμως, αναδρομή στο παρελθόν θα δείξει ότι η συντήρηση των τροφίμων έχει χρησιμοποιηθεί εδώ

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Προετοιμάζεστε για μια σημαντική δημόσια ομιλία· στρέφεστε στο πακέτο με τα μπισκότα ή αποφεύγετε τη σκέψη των τροφίμων; Το άγχος επηρεάζει τη διατροφική συμπεριφορά των ανθρώπων με διαφορετικούς τρόπους. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε το γιατί. Έχουμε άγχος όταν συμβαίνει κάτι μέσα μας ή στο

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι χαμηλές σε θερμίδες γλυκαντικές ουσίες είναι πολύ διαδεδομένες σε όσους προσέχουν το βάρος και την υγεία τους. Με ελάχιστες ή καθόλου θερμίδες, αποτελούν την πρωταρχική πηγή της γλυκιάς γεύσης σε τρόφιμα και ποτά που περιέχουν λίγες θερμίδες και καθόλου ζάχαρη. Όταν χρησιμοποιούνται με σύνεση τα

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η λέξη πρωτεΐνη προέρχεται από την ελληνική λέξη "πρώτος", που σημαίνει το πρώτο στοιχείο. Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητα στοιχεία για την ανάπτυξη και ανακατασκευή των ιστών, την καλή λειτουργία και δομή όλων των ζωντανών κυττάρων. Ορμόνες, όπως η ινσουλίνη, ελέγχουν τα επίπεδα σακχάρου αίματος,

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Το φυλλικό οξύ ανήκει στην οικογένεια των βιταμινών Β και πρέπει να καταναλώνεται καθημερινά. Η τρέχουσα αντιπαράθεση σχετικά με το αν πρέπει να ενισχυθούν βασικά τρόφιμα με φυλλικό οξύ, έχει οδηγήσει τους ερευνητές στη διερεύνηση άλλων στρατηγικών, με στόχο τη βελτίωση της κατάστασης των

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Έναν οδηγό για τις διατροφικές συνήθειες και τη φυσική δραστηριότητα των μαθητών συνέταξε και εξέδωσε το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με την αρωγή της Γαλακτοβιομηχανίας Τρικάλων, με στόχο την αξιολόγηση των επιπέδων παχυσαρκίας και των συνηθειών

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Τρία διαφορετικά μοντέλα διατροφής έχουν παρόμοια επίδραση στο σωματικό βάρος, υποστηρίζουν Ισραηλινοί επιστήμονες από το πανεπιστήμιο Ben-Gurion. Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα της διετούς μελέτης τους, οι άνθρωποι που τρέφονται σύμφωνα με τις αρχές της μεσογειακής διατροφής ή  ακολουθούν δίαιτα

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Η έντονη φυσική δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους με γενετική προδιάθεση παχυσαρκίας υποστηρίζουν Αμερικανοί ερευνητές μετά από μεγάλη μελέτη  μίας ομάδας  Άμις από την Πενσιλβανία. Οι Άμις είναι πιστοί που ζουν σχεδόν πρωτόγονα, χωρίς τη χρήση αυτοκινήτων ή ηλεκτρικού ρεύματος, με πολλούς εξ'

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Πρόκειται για ερώτηση που συχνά απασχολεί τους καταναλωτές. Πολλές φορές οι καταναλωτές αντιδρούν σε προειδοποιήσεις αναφορικά με την επικινδυνότητα ορισμένων τροφίμων, αποφεύγοντας τελείως την κατανάλωση κάποιων προϊόντων, παρότι ο κίνδυνος είναι στην πραγματικότητα πολύ μικρός. Συχνά δεν

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Λαμβάνοντας υπόψη την αυξανόμενη εξάπλωση του υπέρβαρου και της παχυσαρκίας στην Ευρώπη, ο ρόλος ορισμένων υδατανθράκων, όπως η ζάχαρη, συχνά συζητείται αμφιλεγόμενα. Εδώ παρατίθενται μερικές αλήθειες για το ρόλο των υδατανθράκων, των σακχάρων και της ζάχαρης στη διατροφή μας.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Μετά το φαγοπότι της Κυριακής του Πάσχα καλό θα ήταν να κάνουμε αποτοξίνωση από το γαστριμαργικό όργιο στο οποίο επιδοθήκαμε όλοι, αλλά και επειδή η έλευση της Άνοιξης επιβάλλει λιγότερα ρούχα είναι καιρός να φροντίσουμε τη εμφάνιση μας. Τρεις μέρες μόνο είναι αρκετές για να αλλάξετε τη διάθεση και να βοηθήσετε την υγεία σας.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ακόμη και όσοι καταναλώνουν κανονικές ποσότητες λαχανικών, μπορούν να κάνουν το δέρμα τους να φαίνεται νεότερο εάν συμπεριλάβουν στο διαιτολόγιό τους πολλές τομάτες και κόκκινη πάπρικα, υποδηλώνει η μελέτη που δημοσιεύεται στην γερμανική ιατρική επιθεώρηση «Der Dermatologe».

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο