Κάθε φορά που πήγαινες να δώσεις γραπτή εξέταση μικρός, άκουγες τη μάνα σου να φωνάζει δύο πράγματα. Πρώτον να πάρεις ζακέτα. Δεύτερον να φας μια τσίχλα.
         
Το πρώτο το καταλάβαινες. Το δεύτερο όχι. Η μαμά που ξέρει στο έλεγε γιατί η ζάχαρη που έχει η τσίχλα θα μπούσταρε το μυαλό σου για να διατηρήσει τις χρήσιμες πληροφορίες μπροστά.
         
Η ζάχαρη και η καφεΐνη είναι οι δύο πιο γνωστές ουσίες που έχουν τέτοια χρησιμότητα. Δεν είναι όμως οι μόνες. Υπάρχουν και άλλες που είτε τις βλέπεις και αηδιάζεις είτε τις καταναλώνεις συχνά.
         
1. Το ψάρι. Το ω-3 που περιέχει είναι σημαντικό όχι μόνο για την ενίσχυση της όρασης, αλλά και για να συγκεντρώνεσαι δίχως διάσπαση.
         
2. Ξηροί καρποί και σοκολάτα. Οι πρώτοι βοηθούν και στην διατροφή για να χτίσεις σώμα. Μαζί με ένα κομμάτι σοκολάτα - που επίσης περιέχει καφεΐνη - έχεις όλη την τόνωση που χρειάζεται.
         
3. Αβοκάντο και σπόροι. Οι άνθρωποι που ενθουσιάζονται με το αβοκάντο είναι περίεργα όντα. Τώρα εξηγείται ο λόγος του ενθουσιασμού. Γιατί γευστικά δεν αντέχεται και πολύ. Παρόλο που έχει λίπος, είναι το λίπος που χρειάζεσαι και μαζί με σπόρους από στάρι ή βρώμη, ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος προς τον εγκέφαλο.
         
4. Μύρτιλα. Έρευνες σε ζώα έχουν δείξει ότι τα μύρτιλα αντιμετωπίζουν ικανοποιητικά ασθένειες του μυαλού που φέρνει το γήρας, όπως άνοια και Αλτσχάιμερ.
         
Πηγή: Webmd.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline