Εκτύπωση
Κατηγορία: Διατροφολογία και Παχυσαρκία
Εμφανίσεις: 1917
Ακούμε τις γυναίκες να διαμαρτύρονται για το πόσο άδικα τους έχει φερθεί η φύση σε σχέση με τους άντρες, αλλά η πραγματικότητα είναι πως η φύση φέρεται σκληρά και στους δύο.
         
Για κάθε γυναίκα που το γήρας φαίνεται πιο έντονα πάνω της, υπάρχει ένας άντρας με μια υπερτροφική κοιλιά. Κι αυτό συμβαίνει γιατί ο άντρας έχει μεγαλύτερη προοπτική παχυσαρκίας σε σχέση με τη γυναίκα.
         
Συγκεκριμένα, η κοιλιά και εν γένει η μέση είναι το επικίνδυνο σημείο για τον άντρα. Αν για παράδειγμα η κοιλιά βρίσκεται κοντά στα 90 εκατοστά, τότε ο κίνδυνος να εμφανιστεί διαβήτης και να προκληθούν καρδιακά προβλήματα είναι πολύ μεγάλος.
         
Για να αποφευχθούν όλα αυτά απαιτείται να ακολουθείς κάποιες μικρές αλλά τόσο ουσιαστικές τακτικές όταν πρόκειται για το φαγητό σου.
         
1. Να μην καταπίνεις αμάσητες τις μπουκιές σου. Είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται σε ανθρώπους με πολύ πιεστική εργασιακή θέση. Τρώνε το μεσημεριανό τους για παράδειγμα καθώς δουλεύουν και για να μην χάσουν χρόνο από όσα πρέπει να κάνουν, το βάζουν στο στόμα και δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν το μάσημα της μιας μπουκιάς μέχρι να μπει η δεύτερη. Τα 15 λεπτά για να φας φαίνονται πολλά, αλλά πρέπει να μάθεις πριν να είναι αργά ότι είναι σημαντικά.
         
2. Μην βλέπεις τηλεόραση όσο τρως. Διάβασε ένα βιβλίο ή κάποιο άρθρο που έχει γραφτεί στο διαδίκτυο. Ο καλύτερος τρόπος να ενημερωθείς είναι όταν τρως. Γιατί τότε είσαι λιγότερο αγχωμένος και μπορείς να απορροφήσεις καλύτερα τις πληροφορίες.
         
3. Ξεκίνα να δίνεις σημασία στα συστατικά του φαγητού σου. Διάβαζε τι αναγράφεται στις ετικέτες των προϊόντων που αγοράζεις. Εντόπισε τα υλικά που δημιουργούν το μεγαλύτερο πρόβλημα και μείωσε τα.
         
4. Πιες πολύ νερό.
         
5. Μην επιλέγεις την ευκολία του αυτοκινήτου. Δοκίμασε μια βόλτα με το μετρό ή το λεωφορείο. Δώσε στον εαυτό σου έστω το περπάτημα που χρειάζεται μες στην καθημερινότητα.
         
Πηγή: Getsurrey.co.uk
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline