Εκτύπωση
Κατηγορία: Διατροφολογία και Παχυσαρκία
Εμφανίσεις: 1893
Επανάληψις μήτηρ μαθήσεως και είναι μια από εκείνες τις στιγμές που πρέπει να σου υπενθυμίσουμε μερικά βασικά πράγματα για να κρατάς τον μεταβολισμό σου σε καλά επίπεδα και να μην ξεφεύγεις σωματικά.
        
Εκτός κι αν είσαι νέος ή νέα, οπότε τα ακούς πρώτη σχετικά φορά. Σημείωνε.
         
1. Το νερό είναι από τα θεμέλια της σωστής διατροφής. Πρέπει να πίνεις αρκετό νερό μες στην ημέρα. Και ηλεκτρολύτες επίσης.
         
2. Μπόλικη χλωρίδα στα γεύματα σου. Μαρούλι, λάχανο, κουνουπίδι (μπλιάχ) και ότι άλλο σου αρέσει. Ένζυμα, μεταλλικά στοιχεία και άπειρες βιταμίνες θα είναι το κέρδος σου.
         
3. Είναι καλύτερα περισσότερα μικρά γεύματα παρά λίγα μεγάλα. Το σώμα θέλει να το τροφοδοτείς διαρκώς. Ιδίως αν έχεις μια καθημερινότητα με αρκετή σωματική κίνηση και μόχθο. Τα 5 με 6 γεύματα την ημέρα είναι απαραίτητα. Τα 2-3 όχι και τόσο. Ακόμα κι αν με τα 2-3 δε νιώθεις να πεινάς, είναι πιθανό μακροπρόθεσμα να δημιουργηθεί ανισορροπία. Μην φοβάσαι τα μικρά σνακ ενδιάμεσα σε πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό.
         
4. Το φαγητό θέλει συγκέντρωση. Μπορεί να ζεις μια πολύ στρεσαρισμένη ζωή. Να έχεις να στείλεις briefs σε πελάτες ή στο αφεντικό. Και να επείγουν. Όταν όμως τρως πρέπει να αποσπαστείς. Να το κάνεις με ηρεμία. Όχι να τα καταπίνεις αμάσητα. Ένα βιβλίο και κλειστό κινητό την ώρα του φαγητού είναι ότι πρέπει.
         
5. Μη φοβάσαι το λίπος. Δεν είναι απαραίτητα κακό ή απαραίτητα καλό. Είναι ζήτημα προέλευσης, ποσότητας και καθαρότητας. Θα λέγαμε ότι το λίπος είναι κυρίως καλό. Γιατί σου προσφέρει βιταμίνες που ενισχύουν το ανοσοποιητικό.
         
6. Οι μικρές ποσότητες δε σημαίνουν απαραίτητα ορθή διατροφή. Η ποσότητα είναι μια παράμετρος. Η ποιότητα πολύ βασικότερη. Αν τρως ένα βραστό κοτόπουλο δε χρειάζεται να είσαι φειδωλός. Αν τρως κάτι τηγανιτό τότε χρειάζεται.
         
Πηγή: Rebootwithjoe.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline