Εκτύπωση
Κατηγορία: Ψυχολογία και Ψυχική Υγεία
Εμφανίσεις: 6711
Συνήθως το άγχος έρχεται σε εμάς σε δυο μορφές σωματικά και ψυχολογικά, το σώμα μας όμως για να ανταποκριθεί εξίσου στους δύο τύπους χρειάζεται την αύξηση χρήσης μαγνησίου για τη διαχείριση του στρες.
Το μαγνήσιο βοήθα τα επινεφρίδια μας, να αποβάλουν από τον οργανισμό μας το άγχος. Όταν το άγχος μπαίνει στη ζωή μας είτε πρόκειται για ψυχική, ή συναισθηματική, ή φυσική μορφή μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία μας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν τα τρόφιμα που καταναλώνουμε έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο και τέτοια τρόφιμα είναι τα τυποποιημένα και επεξεργασμένα. Καταναλώνοντας λοιπόν τέτοια τρόφιμα μπορεί να υπάρχει μια περίοδος στη ζωή μας χωρίς άγχος με επαρκή μαγνήσιο, όμως στη συνέχεια μπορεί να δημιουργηθεί έλλειψη που εάν δεν διορθωθεί, μπορεί να προκαλέσει περισσότερο άγχος και προβλήματα υγείας. Χωρίς το μαγνήσιο στον οργανισμό μας τα νευρικά κύτταρα δεν μπορούν να στείλουν μηνύματα και έτσι μπορεί να γίνουμε ευερέθιστοι και αντιδραστικοί.  Το συναίσθημα της νευρικότητας, η ευερεθιστότητα και η αδυναμία είναι σημάδια που μας δείχνουν ότι χρειαζόμαστε το μαγνήσιο. Όπως επισημαίνει και ο επικεφαλής της μελέτης ερευνητής, Δρ. Mildred S. Seelig, MD, "Το ασβέστιο είναι επίσης ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για τον οργανισμό μας, που πρέπει όμως να καταναλώνεται  παράλληλα με επαρκή ποσότητα μαγνησίου για να λειτουργήσει συνολικά στο σώμα μας ".
Πηγή: www.nutritionalmagnesium.org
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline