Ο οργανισμός μας λόγο του στρες αντιδρά προστατευτικά. Το άγχος είναι μια φυσιολογική ψυχική και σωματική αντίδραση στις απαιτήσεις της ζωής μας.  Όταν είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε το άγχος στη ζωή μας, το μυαλό και το σώμα μπορεί να πληρώσει το τίμημα. Ο οργανισμός μας είναι φτιαγμένος από τη φύση του να αντιδρά για  να μας προστατεύει από τις απειλές που αντιμετωπίζουμε καθημερινά. Οι σύγχρονοι ρυθμοί της ζωής  όμως και οι απαιτήσεις διαχείρισης μπορούν να περιλαμβάνουν ένα τεράστιο φόρτο εργασίας, την φροντίδα των ηλικιωμένων γονέων ή ακόμα και το μεγάλωμα μικρών παιδιών. Μπορεί να αισθανθείτε υπερβολικά φορτωμένοι από τις καθημερινές πιέσεις και να αναρωτιέστε αν ποτέ θα ησυχάσετε από αυτές τις απειλές. Αν το μυαλό και το σώμα σας είναι διαρκώς σε κατάπτωση  λόγο του υπερβολικού στρες, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε σοβαρά προβλήματα υγείας. Αυτό συμβαίνει γιατί στο σώμα μας το φυσικό σύστημα είναι συνεχώς σε κατάσταση συναγερμού. Όταν οι ρυθμοί της ζωής μας είναι πάντα έντονοι και αφήνουν συνεχώς το αίσθημα της υπερέντασης και της νευρικότητας στην άκρη, η καταπολέμηση της αντίδρασης  παραμένει ενεργοποιημένη. Το λιγότερο έλεγχο έχετε ίσως, όταν το άγχος παρακινήσει τα γεγονότα και η μεγαλύτερη αβεβαιότητα που δημιουργηθεί είναι προ των πυλών. Ακόμα και η τυπικές καθημερινές απαιτήσεις της ζωής μπορούν να συμβάλουν αρνητικά στο σώμα μας. Η μακροπρόθεσμη ενεργοποίηση του στρες μπορεί να βλάψει το σώμα μας σχεδόν σε όλες τις διαδικασίες. Αυτό μας φέρνει σε αυξημένο κίνδυνο για πολλά προβλήματα υγείας, μεταξύ των οποίων τα έξης: •    Καρδιακή νόσος
•    Προβλήματα κατάπτωσης
•    Πεπτικά προβλήματα
•    Κατάθλιψη
•    Παχυσαρκία
•    Απώλεια μνήμης Γι 'αυτό και είναι τόσο σημαντικό να μάθουμε υγιείς τρόπους για να αντιμετωπίσουμε τις πιέσεις της ζωής. Γιατί να αντιδράμε στις πιέσεις του τρόπου ζωής που βιώνουμε; Η αντίδραση σε μια δυνητικά αγχογόνος περίπτωση και είναι διαφορετική από οποιονδήποτε άλλη πίεση.

Πώς αντιδρά όμως σε πιέσεις στη ζωή μας όταν περιλαμβάνει παράγοντες όπως:
Γενετική: Τα γονίδια που ελέγχουν το άγχος είναι η απάντηση για να διατηρηθεί η καταπολέμηση στους περισσότερους ανθρώπους.

Εμπειρίες ζωής:
Ισχυρές αντιδράσεις άγχους μπορεί να εντοπιστούν σε πρώιμο επίπεδο με περιβαλλοντικούς παράγοντες. Οι άνθρωποι που είχαν εκτεθεί σε εξαιρετικά γεγονότα που ανεβάζουν το άγχος, όπως τα παιδιά, η κακοποίηση ή παραμέληση, τείνουν να είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι στο στρες ως ενήλικες. Μαθαίνοντας πως να αντιδρούμε στη πίεση με ένα υγιεινότερο τρόπο Τα γεγονότα που μας ανεβάζουν το άγχος είναι ένα μέρος της ζωής μας. Κάνεις δεν μπορεί να αλλάξει αυτή τη κατάσταση.  Μπορούμε όμως να λάβουμε μέτρα για τη διαχείριση των επιπτώσεων αυτών των εκδηλώσεων με στόχο εμάς. Μπορούμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας σωματικά και συναισθηματικά για την αντιμετώπιση του στρες και των καταστάσεων του άγχους. Οι στρατηγικές διαχείρισης του άγχους μπορούν να περιλαμβάνουν: •    Ασκήσεις όλων των ειδών 
•    Τεχνικές χαλάρωσης
•    Να βρούμε αληθινούς φίλους
•    Άφθονος ύπνος
•    Ψυχοθεραπεία  Η πληρωμή της διαχείρισης του στρες είναι η ειρήνη του μυαλού και ίσως μια μακρά και υγιεινή ζωή - η ζωή μας!
Πηγή: www.mayoclinic.com
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline