• Αρχική
  • Τα πάντα για την υγεία
  • Ιατρικές Ειδήσεις
"Δεν υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο ότι η έκθεση στις ραδιοσυχνότητες των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων σχετίζεται με την ποιότητα του ύπνου".

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ο μεσημεριανός ύπνος ή μια μεσημεριανή χαλάρωση 30-45 λεπτών μειώνει το στρες και ελαττώνει τον κίνδυνο εμφράγματος του μυοκαρδίου.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Μελέτες από το Ινστιτούτο Σωματικής Απόδοσης και Αποκατάστασης του Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης Θεσσαλίας, ΚΕΤΕΑΘ, έχουν δείξει ότι, η σωματική άσκηση μπορεί να μειώσει το καθημερινό στρες και να βελτιώσει την γενική υγεία, επιδρώντας ευεργετικά στην φυσιολογία του ύπνου και ολόκληρου του οργανισμού.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Μην νιώθετε ενοχές, αν θέλετε να κοιμηθείτε λιγάκι το μεσημέρι. Ένας υπνάκος μέσα στην μέρα δεν διώχνει απλώς την κούραση, αλλά βελτιώνει σημαντικά τη δυνατότητα του εγκεφάλου να απορροφά νέες πληροφορίες και να θυμάται, βοηθώντας έτσι τον άνθρωπο να μαθαίνει νέα πράγματα, σύμφωνα με μια νέα Αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Κοιμήσου και άσε το υποσυνείδητό σου να δουλεύει. Πριν ένας άνθρωπος πάρει μια σημαντική απόφαση, θα ήταν χρήσιμο να πάρει έναν καλό υπνάκο, γιατί αυτό θα βελτιώσει την υποσυνείδητη ικανότητά του να παίρνει σωστές αποφάσεις, σύμφωνα με μια νέα ολλανδική επιστημονική έρευνα.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Φαίνεται πως υπάρχει σχέση ανάμεσα στον ύπνο και στην αύξηση του βάρους. Μερικές μελέτες δείχνουν ότι η διακοπή του ύπνο μπορεί να προκαλέσει αύξηση του βάρους, ενώ άλλες μελέτες δείχνουν ότι το είδος της τροφής επηρεάζει τον ύπνο. Αμερικανοί ερευνητές τώρα, προσφέρουν περαιτέρω ενδείξεις, οι οποίες υποστηρίζουν αυτές τις σχέσεις.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Συνεχώς έρχονται στο νέο φως νέα στοιχεία για τη σημασία του ύπνου. Μια νέα επιστημονική έρευνα διαπίστωσε ότι ένας καλός νυκτερινός ύπνος βοηθά τον εγκέφαλο να αποθηκεύσει και να θυμάται νέες λέξεις που έμαθε στη διάρκεια της μέρας.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Το μυστικό του να είναι κανείς λεπτός, τουλάχιστον εν μέρει, βρίσκεται στον ύπνο, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική μελέτη που παρουσιάστηκε στη διεθνή συνδιάσκεψη για την παχυσαρκία που πραγματοποιείται στο Άμστερνταμ από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη Μελέτη της Παχυσαρκίας. Σύμφωνα την έρευνα του

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ο ύπνος είναι μια φυσιολογική, περιοδική κατάσταση ηρεμίας, κατά τη διάρκεια της οποίας σημειώνεται προσωρινή μεταβολή της συνείδησης του εξωτερικού κόσμου και επακόλουθη μείωση της μυϊκής δραστηριότητας, του μεταβολισμού και της ανταπόκρισης σε ερεθίσματα. Μολονότι είναι αυτονόητο, αξίζει να σημειωθεί ότι περνάμε το ένα τρίτο περίπου της ζωής μας κοιμώμενοι.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Δύο νέες επιστημονικές έρευνες φέρνουν νέα στοιχεία  τη χρησιμότητα του ύπνου, καθώς διαπιστώνουν  ότι, ενώ τη μέρα ο εγκέφαλος "χτίζει" νέες νευρωνικές συνδέσεις ανάμεσα στα κύτταρά του, με βάση τις εμπειρίες και τα ερεθίσματα που δέχεται, στη διάρκεια του ύπνου που ακολουθεί, οι συνδέσεις αυτές περιορίζονται ξανά, καθώς αρχίζει ένα "ξεκαθάρισμα" στο πλαίσιο της προσπάθειας του εγκεφάλου να μην υπερφορτωθεί με περιττές πληροφορίες.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ο διακοπτόμενος ή ανήσυχος ύπνος ενδέχεται να σας καταστήσει πιο ευάλωτους σε κρυώματα. Περίπου 150 εθελοντές κατέγραψαν τη διάρκεια και την αποδοτικότητα του ύπνου τους (η τελευταία ορίσθηκε ως το ποσοστό του χρόνου που περνά κάποιος κοιμώμενος ενώ βρίσκεται στο κρεβάτι) καθημερινά επί 2 εβδομάδες.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι ευεργετικές δράσεις του ύπνου είναι γνωστές, ενώ πληθαίνουν τα στοιχεία που συσχετίζουν την έλλειψή του με σοβαρά νοσήματα. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, οι μεσήλικες που κοιμούνται περισσότερες ώρες κάθε βράδυ ενδέχεται να διατρέχουν χαμηλότερο κίνδυνο αποτιτάνωσης της στεφανιαίας αρτηρίας, φαινομένου που οδηγεί σε στένωση και τελικά στη στεφανιαία νόσο.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Οι σπουδαστές και φοιτητές που πιστεύουν πως το ολονύχτιο διάβασμα θα τους βοηθήσει να θυμούνται, καλύτερα θα ήταν να έπαιρναν κανέναν υπνάκο και όχι μόνο επειδή θα είναι πιο ξεκούραστοι όταν θα έρθει η ώρα της γραπτής εξέτασης. Αυτό είναι το μήνυμα από μια νέα μελέτη η οποία βρήκε πώς όσο κοιμόμαστε, το μυαλό συγχωνεύει τα όσα μάθαμε την ημέρα που πέρασε. Το εύρημα δείχνει ότι ο ύπνος δεν είναι απλώς μια παθητική κατάσταση κατά τη διάρκεια της οποίας δεν υπάρχει καμία εισερχόμενη πληροφορία, αλλά μάλλον ισχύει ότι τα άτομα που μένουν ξύπνια όλη νύχτα δεν βοηθούν τον εαυτό τους.

Διαβάστε Περισσότερα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο