Εκτύπωση
Κατηγορία: Ύπνος και Υγεία
Εμφανίσεις: 1073
Έχουμε ξαναπεί πολλάκις στο παρελθόν πόσο σημαντικός είναι ο ύπνος για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Για την υγεία, τη σωματική και την πνευματική.
    
Ότι στη σύγχρονη εποχή είναι δύσκολο να στρώσουμε το βιολογικό μας ρολόι όσον αφορά στον ύπνο, αλλά πρέπει να προσπαθούμε να κοιμόμαστε τις ώρες που απαιτείται. Όχι μόνο αυτό. Δεν αρκεί δηλαδή να κοιμόμαστε 7-9 ώρες καθημερινά. Πρέπει να κοιμόμαστε και τις σωστές ώρες.
    
Αν δηλαδή κοιμηθείς στις 4 το πρωί και ξυπνήσεις στη 1 το μεσημέρι, τότε αυτός δεν είναι καλός ύπνος. Αντιθέτως, αν κοιμηθείς 1 το βράδυ με 9 το πρωί, βρίσκεσαι σε μια από τις ιδανικές περιπτώσεις. Όλα τα παραπάνω ήταν και είναι γνωστά. Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι πως ίσως να υπάρχει ένα περιθώριο διαφορετικής τακτικής πάνω σε αυτό.
    
Μια έρευνα που δημοσιεύτηκε πριν μερικές εβδομάδες στο περιοδικό Proceedings of the Royal Society B: Biological Sciences αναφέρει πως μετά από 3 εβδομάδες εξέταση στον τρόπο που κοιμούνταν τα μέλη μιας φυλής της Τανζανίας. Σε αυτό το διάστημα, υπήρξε ένα ποσοστό 99.8% κατά το οποίο ένα μέλος της φυλής ήταν πάντοτε ξύπνιο.
    
Αυτό δείχνει ότι ο λόγος που κάποιοι άνθρωποι μένουν ξύπνιοι ως αργά το βράδυ και αργούν να κοιμηθούν είναι γιατί τους κρατάει το ένστικτο της προστασίας και της επιφυλακής. Αν λοιπόν είσαι σε ένα σπίτι που προστατεύεις τα υπόλοιπα μέλη, είσαι δηλαδή γονιός ή ο τροφός, τότε είναι πολύ πιο πιθανό να κοιμάσαι λιγότερο ή πιο αργά.
    
Πηγή: HuffingtonPost.com
        
Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline