Δεν υπάρχει άνθρωπος στον πλανήτη μας που να μην γνωρίζει πως ο υγιεινός τρόπος ζωής μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη πολλών ασθενειών, να βελτιώσει την ευημερία μας και να προσθέσει χρόνια στη ζωή μας.  Μια νέα έκθεση από το Αμερικανικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) παρουσιάζει τέσσερα απλά βήματα που μπορεί να ενισχύσουν την υγεία μας και να προσθέσουν χρόνια στη ζωή μας.
    
Η ανάλυση που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο Αμερικανικό Περιοδικό της Δημόσιας Υγείας, δείχνει ότι οι άνθρωποι που γυμνάζονται, κάνουν υγιεινή διατροφή, δεν καπνίζουν και πίνουν αλκοόλ με μέτρο, έχουν 65% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιακή νόσο, 66% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρκίνο, και 57% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν πρόωρα από άλλες αιτίες θανάτων, από εκείνους που δεν ασκούν αυτές τις τέσσερις υγιεινές συνήθειες.
    
"Η ανάλυση αυτή μας δείχνει πόσο σημαντική είναι η τακτική φυσική κατάσταση είναι σε συνδυασμό με άλλες υγιεινές συμπεριφορές στον τρόπο ζωής", εξηγεί  η Δρ. Σάρα Όλιβερ, ιδιοκτήτης του Bay Area.  "Απλά, κάνοντας έξυπνες επιλογές, μπορούμε να επηρεάσουμε θετικά την υγεία και τη μακροζωία μας". 
    
Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσουμε τις πιθανότητές μας για μια υγιέστερη ζωή;
    
Οι επίσημες οδηγίες των επιστημόνων συνιστούν τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας προς υψηλής έντασης σωματική δραστηριότητα κάθε εβδομάδα. Η νέα έρευνα αναφέρει επίσης ότι ακόμη και ένα μικρό μέρος καθημερινής σωματικής άσκησης μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου.
    
"Η νέα ανάλυση είναι πραγματικά απλή: η τακτική άσκηση, σε συνδυασμό με μια υγιεινή διατροφή, μπορεί να σας βοηθήσει στο να χάσετε βάρος και να το κρατήσετε μακριά", σημειώνει η Όλιβερ.  
    
Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι η παχυσαρκία -η οποία πλήττει 190 εκατομμύρια Αμερικανούς πολίτες- μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακές παθήσεις, ορισμένες μορφές καρκίνου, καθώς επίσης και διαβήτη.
    
Στις Ηνωμένες Πολιτείες 7 στους 10 θάνατους θα μπορούσαν να αποφευχθούν εάν οι άνθρωποι ακολουθούσαν αυτούς τους 4 χρυσούς κανόνες για υγιεινή ζωή.
    
Πηγή: Υγείαonline.gr
    
Επιμέλεια: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline