Εκτύπωση
Κατηγορία: Ψυχολογία και Ψυχική Υγεία
Εμφανίσεις: 6666
Διανύουμε μια πολύ δύσκολη εποχή που η οικονομική κρίση έχει επισκιάσει τα πάντα. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε προβλήματα με τα οικονομικά μας, με την εργασία μας, με τον/την σύντροφο μας, με τα παιδιά μας κ.τ.λ.
    
Το σίγουρο είναι πως βιώνουμε μία πολύ κακή περίοδο. Μπορούμε όμως να ανατρέψουμε αυτή τη δύσκολη κατάσταση;  Πώς μπορούμε να βγούμε από το αρνητικό αυτό κλίμα και να βελτιώσουμε τη διάθεσή μας;
    
Σας παραθέτουμε 6 απλούς τρόπους, που εάν τους εφαρμόσετε στην πράξη, θα σας βοηθήσουν να αισθανθείτε καλύτερα σωματικά, αλλά και ψυχικά!
    
•     Ασχοληθείτε με τα σπορ και βρείτε κάποιο που να σας ενθουσιάζει πραγματικά:  Έχει αποδειχθεί ότι ο αθλητισμός αυξάνει την παραγωγή των ενδορφινών (ορμονών της ευτυχίας) και η διάθεσή μας βελτιώνεται σημαντικά.  Ο αθλητισμός επίσης μειώνει την επιθετικότητα μεταξύ των ανθρώπων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον η ενασχόληση με τα σπορ κάνει το σώμα πιο όμορφο και βελτιώνει την αυτοεκτίμηση και τον αυτοσεβασμό μας.
    
•     Δώστε βάση στο καλό ύπνο:  Ένας καλός ύπνος (7 με 8 ώρες καθημερινά) προσφέρει υγεία σωματική και διανοητική, μας γεμίζει ενέργεια και μας ομορφαίνει. Ο καλός ύπνος βελτιώνει επίσης τη ψυχολογική μας διάθεση, αφού βοηθά στο να χαλαρώσουμε, οπότε και να αποβάλουμε το στρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αντίθετα η έλλειψη ύπνου επηρεάζει σημαντικά τον τρόπο που αισθανόμαστε.
    
•     Τρώτε φρέσκα φρούτα και λαχανικά: Τρώγοντας τουλάχιστον τρεις μερίδες φρούτα και λαχανικά την ημέρα, κρατάτε την καρδιά σας υγιή. Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν πολλές βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και φυτικές ίνες. Περιέχουν χαμηλά λιπαρά και θερμίδες κι έτσι είναι εξαιρετικά ως σνακ, αλλά και ως συνοδευτικά σε κάθε γεύμα. Περιέχουν επίσης ένα ευρύ φάσμα φυτικών θρεπτικών συστατικών τα λεγόμενα "φυτοχημικά". Μερικά από αυτά τα φυτοχημικά δρουν και ως αντιοξειδωτικά. Μπορούν επίσης να βελτιώσουν τη διάθεση μας και να αυξήσουν το πνεύμα μας.
    
•     Καταναλώστε σοκολάτα: Σύμφωνα με πρόσφατη αμερικανική μελέτη οι πάσχοντες από ψυχικές διαταραχές καταναλώνουν περισσότερη σοκολάτα, σε σχέση με εκείνους που δεν αντιμετωπίζουν ψυχικά προβλήματα. Φροντίστε μόνο να μην το παρακάνετε, δύο μπάρες σοκολάτας την ημέρα είναι αρκετές για να αλλάξουν την διάθεσή σας.
    
•     Κάντε γιόγκα:  Η γιόγκα μπορεί να βελτιώσει το νευρικό σας σύστημα και να σας απαλλάξει από την αρνητική διάθεση. Ένα από τα γρηγορότερα αλλά και σημαντικότερα αποτελέσματα της εξάσκησης στη γιόγκα είναι η μείωση της έντασης και του άγχους.  Όταν είμαστε αγχωμένοι το σώμα μας συγκρατεί την ένταση σε διαφορά σημεία του σώματος μεμονωμένα, ή και σε ολόκληρο το σώμα. Η γιόγκα βοηθά στην απελευθέρωση της έντασης σε σώμα και νου, έτσι το σώμα μπορεί να αποδώσει το καλύτερο δυνατόν με τον ελάχιστο πόνο ή καταπόνηση. Βοηθά επίσης στο να βρείτε την ισορροπία και μπορεί να σας οδηγήσει στο δρόμο της υγείας.
    
•     Συναντηθείτε με τους φίλους σας: Η έντονη κοινωνική δραστηριότητα μπορεί να αποβάλει από το μυαλό σας τις αρνητικές σκέψεις και να σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα. Έχει αποδειχθεί ότι οι άνθρωποι που έχουν επαρκείς κοινωνικές επαφές είναι ευκολότερο να αντιμετωπίσουν κάποια "δύσκολα" θέματα, με κυρίαρχο στοιχείο το διάλογο και την επικοινωνία.
    
Πηγή: Υγείαonline.gr
    
Επιμέλεια άρθρου υγείας: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline