Για να συντηρήσουμε το βάρος μας το καλοκαίρι και να αισθανόμαστε ανάλαφροι και με ευεξία, ας ακολουθήσουμε την παρακάτω πρόταση: Πρωινό περπάτημα 40 λεπτά ή 40 λεπτά άσκηση μπροστά από ανοικτό παράθυρο (προμηθευτείτε στρωματάκι και 2-3 βαράκια μέχρι 10 κιλά). Για το πρωινό σας επιλέξτε: •    Γάλα με δημητριακά και φρούτα
•    Ή γιαούρτι με μέλι και καρύδια
•    Ή τοστ με χυμό και κρύο τσάι
•    Επιλέξτε 2-3 φρούτα για τα ενδιάμεσα των γευμάτων σας. Εάν είστε σε άδεια κολυμπήστε τουλάχιστον για μία ώρα. Για το μεσημεριανό σας ελαφρύ γεύμα επιλέξτε: •    Μεγάλες ανάμεικτες σαλάτες με ξηρούς καρπούς, άπαχο τυρί και κρητικό παξιμάδι
•    Λαδερό φαγητό με ψωμί
•    Όσπρια σε σαλάτες
•    Ζυμαρικά με βασιλικό ή τόνο ή ντομάτα
•    Σπανακοτυροπιτάκια ή κολοκυθόπιτα
•    Ψητά λαχανικά με γιαούρτι
•    Ψάρι με φρέσκα λαχανικά
•    Ρύζι με μανιτάρια ή άπαχο τυρί Για το βραδινό σας επιλέξτε: Κρατήστε τις πρωτεΐνες σας, που θα σας βοηθήσουν και στις εξόδους σας, επιλέξτε φαγητό όπως: •    Ψητό κρέας με φρέσκια σαλάτα
•    Ποικιλία ψαρικών με χορταρικά
•    Κοτόπουλο στήθος με ψητά μανιτάρια
•    Μπιφτέκι με πιπεριές
•    Γαρίδες ή καραβίδες ψητές ή βραστές Εάν δεν βγείτε, μπορείτε να κάνετε αντιστροφή με το μεσημεριανό και αντί να καθίσετε στην τηλεόραση ... σηκωθείτε για έναν όμορφο βραδινό περίπατο!

Πηγή: Υγείαonline.gr
Επιμέλεια άρθρου υγείας: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline ©