Η Αναστασία Δουλγέρη, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, MSc Διατροφής Αθλητών, Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών, αναφέρει στο Υγείαonline.gr, 6 μικρές διατροφικές οδηγίες, που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά των διακοπών του καλοκαιριού.

                                       
    Έχουμε ήδη φτάσει ήδη στις αρχές Νοεμβρίου και οι καλοκαιρινές διακοπές φαντάζουν όνειρο καλοκαιρινής νυκτός… Αντιθέτως, αυτά τα 2-3 ή και περισσότερα κιλά που προστέθηκαν τους τελευταίους μήνες είναι ακόμη εδώ!
                                       
    Τι κάνετε;

    Οραματιστείτε το σώμα που θέλετε να έχετε και ακολουθείστε τις παρακάτω μικρές οδηγίες!
                                       
    ●   Οργανώστε το ψυγείο σας και τις προμήθειες τροφίμων! Αγοράστε φρούτα και λαχανικά εποχής! Θα είναι η πιο σωστή επιλογή όταν θα θέλετε να φάτε κάτι γρήγορα! Στη διατροφή σας θα πρέπει να εντάξετε 5 έως 7 μερίδες λαχανικών και φρούτων εποχής, όπως μπρόκολο, καρότα, σπανάκι, λάχανο και μαρούλι, σταφύλια, μπανάνες, πορτοκάλια, μήλα, μανταρίνια, ακτινίδια, μούρα, αβοκάντο, ανανάς και αχλάδια.
                                       
    ●   Οριοθετήστε την ημέρα του γλυκού! Τέλος οι ημέρες που τελειώνατε το γεύμα σας με ένα γλυκάκι! Χαρίστε τα γλυκά που υπάρχουν στο ψυγείο και προγραμματίστε την ημέρα του γλυκού! Τι καλύτερο από το αγαπημένο σας παγωτό Σάββατο απόγευμα! Γλυκιά προσμονή, λοιπόν!
                                       
    ●   Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό! Ακόμη και αν δεν μπορείτε να φάτε καλά το πρωί πάρτε τουλάχιστον ένα φρούτο για το δρόμο. Μετά από την ολονύκτια νηστεία ο οργανισμός σας έχει μεγάλη ανάγκη για ενέργεια!
                                       
    ●   Μη φεύγετε ποτέ από το σπίτι χωρίς να έχετε πάρει μαζί σας κάποιο μικρό γεύμα που θα σας σώσει από την επίθεση στις τυρόπιτες και τα κρουασάν! Ένα τοστ, μια αραβική πίτα με τόνο και λαχανικά, φρούτα, μπάρες δημητριακών και ξηροί καρποί, κρακεράκια με γιαούρτι ή τυρί  είναι μερικές μόνο από τις επιλογές που θα μετριάσουν την πείνα σας και δεν θα σας οδηγήσουν σε παχυντικές επιλογές.
                                       

                                       
    ●   Ποτέ μην ξεχνάτε να πίνετε αρκετό νερό! Όσο καλύτερα ενυδατωμένοι είστε τόσο καλύτερη είναι η διάθεση και η ενεργητικότητά σας! Έτσι, μπορείτε να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα διατροφής πολύ πιο εύκολα και αποτελεσματικά. Φυσικό μεταλλικό ή ανθρακούχο νερό, τσάι και άλλα αφεψήματα χωρίς ζάχαρη καθώς και αναψυκτικά light είναι μετά το νερό επίσης καλές πηγές ενυδάτωσης.
                                       
    ●   Yoga, τρέξιμο, ποδήλατο, τένις, pilates, κολύμπι, whatever! Διαλέξτε κάτι! Ότι άσκηση θέλετε, σας ευχαριστεί και μπορείτε να το ακολουθήσετε  2-3 φορές την εβδομάδα!
                                       
    Αναστασία Δουλγέρη
    Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
    MSc Διατροφής Αθλητών
    Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών

    www.doulgeri.gr
                                       
    Επιμέλεια άρθρου υγείας: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline