Εναλλακτικές Ονομασίες
Πόνος - γόνατο
Αίτια
Ο πόνος στο γόνατο συνήθως οφείλετε σε υπερβολική χρήση, κακή στάση στη διάρκεια σωματικής δραστηριότητας, την απουσία προθέρμανσης ή αποθεραπείας, ή σε ανεπαρκείς διατάσεις. Τα απλά αίτια του πόνου στο γόνατο συχνά αποδράμουν αυθόρμητα με αυτοφροντίδα.
Οικιακή Περίθαλψη
Πολλά αίτια πόνου στο γόνατο, ιδιαίτερα αυτά που σχετίζονται με υπερβολική χρήση ή φυσική δραστηριότητα, ανταποκρίνονται καλά στην αυτοφροντίδα:
•    Ξεκουραστείτε και αποφύγετε δραστηριότητες που επιδεινώνουν τον πόνο, ιδιαίτερα δραστηριότητες μεταφοράς βάρους.
•    Εφαρμόστε πάγο. Αρχικά, εφαρμόστε κάθε ώρα για έως 15 λεπτά. Μετά την πρώτη ημέρα, εφαρμόστε για τουλάχιστον 4 φορές την ημέρα.
•    Κρατήστε το γόνατο ανυψωμένο όσο το δυνατόν περισσότερο, για να μειωθεί το οίδημα.
•    Συμπιέστε ήπια το γόνατο, τοποθετώντας έναν επίδεσμο ace ή ελαστική επιγονατίδα. Και τα δύο πωλούνται στα φαρμακεία. Αυτός ο χειρισμός μπορεί να μειώσει το οίδημα και παρέχει υποστήριξη.
•    Δοκιμάστε ακεταμινοφαίνη για τον πόνο ή ιβουπροφαίνη για τον πόνο και τη φλεγμονή.
•    Κοιμηθείτε με ένα μαξιλάρι κάτω ή ανάμεσα στα γόνατα.
Καλέστε το γιατρό σας εάν:
•    Δεν μπορείτε να βάλετε βάρος στο γόνατο
•    Έχετε ισχυρό πόνο, ακόμα και όταν δεν βάζετε βάρος
•    Το γόνατο λυγίζει, παράγει ήχο ή κλειδώνει
•    Το γόνατο είναι παραμορφωμένο
•    Έχετε πυρετό, ερυθρότητα ή θερμότητα γύρω από το γόνατο ή σημαντικό οίδημα
•    Έχετε πόνο, οίδημα, μούδιασμα, μυρμηκίαση ή μωλωπισμό στην ιγνιακή χώρα, πίσω από το επώδυνο γόνατο
•    Έχετε πόνο μετά από 3 μέρες οικιακής αντιμετώπισης